Implementation of the Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών στη διδασκαλία των Γενικών Αγγλικών στα ΕΠΑΛ (Implementation of the Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece)
Implementation of the Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece

ΝΤΟΥΛΑΣ ( NTOULAS ), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ( PANAGIOTIS )

Ζαφείρη ( Zafeiri ), Μακρίνα ( Makrina )
Ζορμπάς ( Zormpas ), Βασίλειος ( Vasileios )

Αυτή η εργασία εξετάζει την εφαρμογή του επίσημου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών στη διδασκαλία των Γενικών Αγγλικών στα δημόσια Επαγγελματικά Λύκεια της Ελλάδας. Με τη χρήση των πεδίων και επιπέδων του Αναλυτικού Προγράμματος του John Goodlad, όπως αυτά βελτιώθηκαν από τον Allan Glatthorn κ.ά., αυτή η εξέταση επιχειρεί να ανακαλύψει αν υπάρχουν ανακολουθίες (όπως περιγράφηκαν από τον Provus) στη διδασκαλία των τεσσάρων δεξιοτήτων (Κατανόηση και Παραγωγή Γραπτού και Προφορικού Λόγου) στο μάθημα των Γενικών Αγγλικών στα ελληνικά ΕΠΑΛ. Αυτή η εξέταση γίνεται με συγκεκριμένες μεθόδους, με την πρώτη να είναι μία συγκριτική έρευνα αρχείου μεταξύ του επίσημου Αναλυτικού Προγράμματος και στοιχείων του υποστηριζόμενου Αναλυτικού Προγράμματος όπως το εγχειρίδιο. Έπεται μια έρευνα γνώμης εκπαιδευτικών Αγγλικής των ΕΠΑΛ, η οποία συμπληρώνεται με συνεντεύξεις μερικών εκπαιδευτικών με σκοπό να εξεταστεί ο βαθμός στον οποίο αναπτύσσονται οι τέσσερις δεξιότητες στο υποστηριζόμενο Αναλυτικό Πρόγραμμα έναντι του αντίστοιχου βαθμού στο διδαχθέν ή λειτουργικό Αναλυτικό Πρόγραμμα, δηλαδή στο πραγματικό μάθημα. Η εργασία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν αρκετές ανακολουθίες μεταξύ των διάφορων επιπέδων του Αναλυτικού Προγράμματος που ποικίλλουν ανάλογα με τη δεξιότητα, με την Κατανόηση Προφορικού Λόγου να είναι η λιγότερο αναπτυγμένη και την Κατανόηση Γραπτού Λόγου η περισσότερο αναπτυγμένη δεξιότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ελαττωματική εφαρμογή των στόχων του επίσημου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών.
Περιέχει: πίνακες, διαγράμματα, εικόνες.
This paper examines the implementation of the official Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece. With the use of Goodlad’s domains and levels of Curriculum as refined by Glatthorn et al, this examination attempts to find out if there are any discrepancies (as described by Provus) in the teaching of the four skills (Reading, Listening, Writing, Speaking) in General English classes in Greek technical schools. This research is performed with various methods, the first one being a documentary comparative analysis of the formal Curriculum and elements of the supported curriculum such as the coursebook. This is followed by an opinion survey of EPAL EFL teachers, complemented with interviews with a few teachers in order to further examine the degree to which the four skills are developed in the supported curriculum versus the taught or operational curriculum, i.e. the actual lesson. The paper concludes that there are several discrepancies between the various levels of Curriculum which vary depending on the particular skill, with Listening being the least developed and Reading the most developed skill. This results in the faulty implementation of the formal Curriculum’s goals.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Επαγγελματικά Λύκεια
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Vocational High Schools
Skills
EPAL
Δεξιότητες
Curriculum
Διδασκαλία
ΕΠΑΛ
Εφαρμογή
Implementation
Teaching


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T11:03:29Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

34
129
9

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.