A Critical Analysis of an EAP course in a Greek Private Higher Education Institute

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

A Critical Analysis of an EAP course in a Greek Private Higher Education Institute

Papadima, Ourania

Zorbas, Vasilios
Dimakos, Ioannis

The present study seeks to explore and evaluate the various components of an EAP (English for Academic Purposes) course taught in a Greek Higher Education private institution. To this end, the study starts with the presentation of the theoretical framework of EAP, focusing on its diachronic development; the differences between ESP, EAP and EOP (English for Occupational Purposes), and the distinction of EAP in EGAP (English for General Academic Purposes) and ESAP (English for Specific Academic Purposes). The study also examines the concepts of curriculum and syllabus design, as well as current issues in the field of EAP research. In the second part of the dissertation the focus shifts on the constitution of an EAP framework at a Greek HE private institution, aiming at the evaluation of its various components. Thus, the study presents the course design, teaching materials, and teaching procedures followed at the College. In order to assess the extent to which the specific course meets the students’ needs, 42 students were given questionnaires in which they were asked about their perceived needs. The study concludes with a series of suggestions for future improvements, stemming both from the students’ answers and from the theoretical insights into the course.
Η παρούσα διατριβή επιδιώκει να διερευνήσει και να αξιολογήσει τις διάφορες συστατικές ενότητες ενός προγράμματος διδασκαλίας της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς σκοπούς, όπως αυτό διδάσκεται σε ένα Ελληνικό Ιδιωτικό Ίδρυμα Ανώτερης Εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό, η εργασία αυτή παρουσιάζει πρώτα το θεωρητικό υπόβαθρο της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, εστιάζοντας στη διαχρονική εξέλιξή της• στις διαφορές ανάμεσα στην διδασκαλία της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς και την Αγγλική για Ειδικούς Σκοπούς, καθώς και την Αγγλική για Επαγγελματικούς Σκοπούς. Θα παρουσιαστεί επίσης η διαφοροποίηση της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς σε Αγγλική για Γενικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και Αγγλική για Ειδικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς. Η εργασία εξετάζει ακόμη το σχεδιασμό Προγραμμάτων Σπουδών, καθώς και τρέχοντα θέματα στο πεδίο της έρευνας στη διδασκαλία της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς. Το δεύτερο μέρος της εργασίας εστιάζει στη σύνταξη ενός πλαισίου για τη διδασκαλία της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς σκοπούς σε ένα Ελληνικό Ιδιωτικό Ίδρυμα Ανώτερης Εκπαίδευσης, στοχεύοντας στην αξιολόγηση των διαφόρων ενοτήτων του προγράμματος. Επομένως, η παρούσα μελέτη παρουσιάζει το σχεδιασμό του Προγράμματος, το διδακτικό υλικό, και τη διδακτική διαδικασία που ακολουθείται στο Κολλέγιο. Στοχεύοντας στην αξιολόγηση του βαθμού στον οποίο το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών καλύπτει τις ανάγκες των μαθητών, δόθηκαν σε 42 σπουδαστές ερωτηματολόγια σχετικά με τις μαθησιακές ανάγκες τους, όπως αυτές έγιναν αντιληπτές από τους ίδιους τους σπουδαστές. Ως απόρροια των απαντήσεων των μαθητών αλλά και της θεωρητικής γνώσης που αποκτήθηκε σε σχέση με το πρόγραμμα σπουδών, η μελέτη καταλήγει με μια σειρά προτάσεων για μελλοντική βελτίωση του προγράμματος.
21

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Greece
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Higher Education
EAP
Ανώτερη Εκπαίδευση
Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
Course Evaluation
Ελλάδα
Adult Education
Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T11:03:56Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
3
117




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.