Recording Teachers’ Opinions on Their Training Concerning Early EFL Teaching

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών της αγγλικής γλώσσας σχετικά με τις επιμορφωτικές τους ανάγκες για τη διδακτική των αγγλικών στην πρώιμη παιδική ηλικία.
Recording Teachers’ Opinions on Their Training Concerning Early EFL Teaching

ΦΑΡΜΑΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Αναστασιάδου, Αλεξάνδρα
Αλεξίου, Θωμαή

Η κατάρτιση των εκπαιδευτικών αποτελεί ζωτικό στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος και κυρίως λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στις μέρες μας, ειδικά όταν διδάσκουμε μικρούς μαθητές. Το Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας στην Πρώιμη παιδική ηλικία (ΠΕΑΠ) χρησιμοποιείται στα ελληνικά δημοτικά σχολεία και ασχολείται με τη διδασκαλία των μικρών μαθητών. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η παρουσίαση, ανάλυση και σχολιασμός των απόψεων, των αναγκών, των προτιμήσεων και των προτάσεων των καθηγητών αγγλικής γλώσσας που διδάσκουν σε δημοτικό σχολείο για την επιμόρφωση τους, σχετικά με το πρόγραμμα ΠΕΑΠ. Παρόλο που το θέμα έχει διερευνηθεί μέσω διαφόρων μελετών, δεν έχει ερευνηθεί περαιτέρω πρόσφατα. Για το σκοπό αυτό, προκειμένου να αυξηθεί η αξιοπιστία της έρευνας, διεξήχθησαν τόσο οι ποσοτικές όσο και οι ποιοτικές μέθοδοι. Αυτό σημαίνει ότι το ερωτηματολόγιο των εκπαιδευτικών μαζί με τις συνεντεύξεις για την τριγωνοποίηση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν. Μετά την τεκμηρίωση των αποτελεσμάτων, τα ευρήματα έδειξαν τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είχαν καλή άποψη για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος ΠΕΑΠ καθώς και για την επιμόρφωση τους όσον αφορά το πρόγραμμα. Από την άλλη πλευρά, καταγράφηκε η ανάγκη για περισσότερη κατάρτιση σε συγκεκριμένα θέματα σχετικά με τους μικρούς μαθητές και ιδιαίτερα σε πρακτικά ζητήματα. Τέλος, υποβλήθηκαν προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Teacher training is a vital element of the educational system, far and foremost, considering how important it is for English as a Foreign Language (EFL) nowadays, especially when teaching YLs. The Program of Learning English in Early Childhood (PEAP program) is used in Greek primary schools, and it deals with teaching Young Learners (YLs). The aim of this dissertation is to present, analyze and comment on primary school teachers’ opinions, needs, preferences, and suggestions on their training regarding the PEAP program. Although, the issue has been investigated through various studies recently, there are still many issues which need clarification. For this purpose, in order to increase research credibility both the quantitative and qualitative methods were conducted. This implies that teachers’ questionnaire along with interviews were employed to triangulate the data. After the results were documented, the findings displayed teachers’ opinions about their training needs. The majority of the teachers had a good opinion of efficacy of the PEAP program and their training regarding it. On the other hand, there was demand for more training on specific issues regarding YLs, principally on the subjects that involve more practice. Finally, suggestions for further research were made
2 πίνακες, 1 διάγραμμα

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Απόψεις καθηγητών Teachers’ opinions
Επιμορφωτικές ανάγκες καθηγητών Teachers’ training needs
Προτάσεις καθηγητών Teachers’ suggestions
Επιμόρφωση καθηγητών Teacher training
ΠΕΑΠ PEAP


Αγγλική γλώσσα

2018-10-11T11:10:20Z
2018-09-22


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

5
140
21

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.