EFL teachers’ beliefs on the effectiveness of students’ needs analysis for course design: focusing on the private sector in Thessaloniki

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Οι πεποιθήσεις των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας στην αποτελεσματικότητα της ανάλυσης των αναγκών των μαθητών για τον σχεδιασμό μαθήματος: εστιάζοντας στον ιδιωτικό τομέα στη Θεσσαλονίκη
EFL teachers’ beliefs on the effectiveness of students’ needs analysis for course design: focusing on the private sector in Thessaloniki

ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ

Ζαφείρη, Μακρίνα
Μαλίτσα, Μαρία

πίνακες,διαγράμματα
Στο πλαίσιο της εκμάθησης της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε ιδιωτικά φροντιστήρια στην Ελλάδα, η μέθοδος διδασκλίας προσανατολίζεται κυρίως στις γραπτές και προφορικές δοκιμασίες, καθώς πρωταρχικό σκοπό αποτελούν τα πτυχία. Οι καθηγητές καλούνται να εναρμονίσουν τα μαθήματα και την ύλη με τις ανάγκες των μαθητών, ώστε να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να διευκολύνουν τη μάθησή τους. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να εντοπιστούν οι τρόποι με τους οποίους οι καθηγητές στον ελληνικό ιδιωτικό τομέα αποκτούν επίγνωση των αναγκών των μαθητών τους και πώς εφαρμόζουν αυτή τη γνώση στο σχεδιασμό των μαθημάτων και της ύλης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκαν οι απόψεις των καθηγητών σχετικά με τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα της ανάλυσης αναγκών στο σχεδιασμό των μαθημάτων και της ύλης μέσω της ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου. Τα ευρήματα ανέδειξαν ότι οι καθηγητές αναγνωρίζουν τη σημασία της ανάλυσης αναγκών, τα αποτελέσματα της οποίας χρησιμοποιούν κυρίως για τον σχεδιασμό μαθημάτων. Βρέθηκε, ακόμη, ότι οι υποκειμενικές ανάγκες των μαθητών λαμβάνονται υπόψη κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Η έλλειψη χρόνου και γνώσης εντοπίστηκε ως το κύριο εμπόδιο στην πρακτική εφαρμογή των αποτελεσμάτων της ανάλυσης αναγκών.
Within the context of Teaching English as a Foreign Language (TEFL) in private institutions in Greece, syllabuses are mainly test-oriented, as obtaining certificates is the primary goal. Teachers are asked to align courses and syllabuses to their students’ needs, so that they maximize their potential and facilitate their learning. The present paper aims at identifying the ways teachers in the Greek private sector become aware of their students’ needs and how they implement this knowledge in course and syllabus design. More specifically, teachers’ beliefs on the role and effectiveness of needs analysis in course and syllabus design were explored through both qualitative and quantitative research methods. The findings revealed that teachers acknowledge the significance of needs analysis, the results of which are mainly used for course design. It was also found that students’ subjective needs are taken into consideration in the learning process. Lack of time and knowledge were identified as the main constraints to the implementation of the needs analysis results.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

needs analysis, objective needs, subjective needs, course design, syllabus design, EFL
ανάλυση αναγκών, αντικειμενικές ανάγκες, υποκειμενικές ανάγκες, σχεδιασμός μαθήματος, σχεδιασμός ύλης, διδασκαλία της αγγλικής ως ξένη γλώσσα


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-11T11:12:31Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
4
93




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.