Inquiry-based learning in English Foreign Language (EFL) schools: A comparative study between a private and two public schools in Greece.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Μάθηση βασισμένη στην έρευνα στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας (EFL): Μια συγκριτική μελέτη μεταξύ ενός ιδιωτικού και δύο δημοσίων σχολείων στην Ελλάδα.
Inquiry-based learning in English Foreign Language (EFL) schools: A comparative study between a private and two public schools in Greece.

Paraschopoulou, Eleni

Gerali, Eleni
Manolopoulou-Sergi, Eleni

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να εξερευνήσει πως η εκμάθηση μέσω έρευνας λαμβάνει χώρα στο περιβάλλον της Ελληνικής εκπαίδευσης. Η εκμάθηση μέσω έρευνας αφορά μια διεπιστημονική προσέγγιση η οποία έχει εφαρμοσθεί σε μια πληθώρα κλάδων και σχολικών μαθημάτων, καθώς οδηγεί στη μάθηση μέσα από την έρευνα και τις πρακτικές εφαρμογές. Συνεπώς, η προσέγγιση αυτή φαίνεται ιδιαίτερα κατάλληλη για το μάθημα της Αγγλικής γλώσσας (EFL) και αυτό ακριβώς μελετά αυτή η εργασία. Πολλές έρευνες έχουν διεξαχθεί σχετικά με τη προσέγγιση αυτή αλλά οι περισσότερες από αυτές επικεντρώθηκαν είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο, η παρούσα εργασία έχει σκοπό να υιοθετήσει μια συγκριτική προσέγγιση και να εξετάσει τη μάθηση μέσω έρευνας τόσο στα ιδιωτικά όσο και στα δημόσια σχολεία. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, επιλέχθηκαν τρία ενδεικτικά σχολεία: ένα ιδιωτικό ΙΒ σχολείο, το οποίο έχει ενσωματώσει τη μάθηση μέσω έρευνας στο πρόγραμμα σπουδών του, ένα δημόσιο σχολείο που δοκίμασε την καινούργια αυτή προσέγγιση και ένα δημόσιο σχολείο που ακολούθησε το παραδοσιακό πρόγραμμα σπουδών του. Χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως ερωτηματολόγια, exit tickets, και συνεντεύξεις, τα αποτελέσματα των οποίων αναλύθηκαν για να αποδειχθεί η επίδραση της μάθησης μέσω έρευνας στο Ελληνικό πλαίσιο. Μερικές επιπτώσεις από την εφαρμογή της προσέγγισης αυτής συζητήθηκαν, καθώς επίσης και κάποιες προτάσεις για τη βελτίωση της σχολικής εμπειρίας.
Graphs included
This dissertation aims to explore the way inquiry-based learning takes place in the Greek education environment. Inquiry-based learning is an interdisciplinary approach which has been employed across disciplines and school subjects, since it induces learning through experience and hands-on applications. Therefore, the inquiry-based approach seems particularly apt for the English as a Foreign Language (EFL) classroom, which is what this dissertation examines. Many studies have been conducted on inquiry-based learning but almost all of them focused on either the public or the private sector. However, this dissertation aims to adopt a comparative approach and examine inquiry in both private and public schools. In order to achieve that, three sample schools were chosen: a private IB World School with inquiry-based learning in its curriculum, a public school testing an inquiry-based lesson, and a public school which followed the traditional curriculum. Instruments like student questionnaires, exit tickets, and semi-structured interviews were used and their results were analysed so as to determine the effect of inquiry-based learning in the Greek context. As a result, some implications for the implementation of inquiry were discussed, as well as suggestions to improve students’ and teachers’ experience.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

inquiry-based learning, teaching practice, public sector, private sector, EFL education, student-based approach
μάθηση βασισμένη στην έρευνα, εφαρμογή διδασκαλίας, δημόσιος τομέας, ιδιωτικός τομέας, διδασκαλία Αγγλικών, προσέγγιση βασισμένη στους μαθητές


Αγγλική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-12T05:21:01Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
128
7

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.