δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Πληθοπορισμός και εκμάθηση στο διαδίκτυο.
Production participative et apprentissage en réseaux.

Σαπκάρη, Χριστίνα

Αρβανίτης, Παναγιώτης
Ζούρου, Αικατερίνη

0
La production participative constitue une nouveauté dans le domaine des nouvelles technologies qui est peu étudiée au niveau international bibliographique bien que son utilisation dans l'apprentissage des langues en réseaux s'avère particulièrement intéressante.Dans ce mémoire,nous allons examiner comment l'enseignant(e) de FLE pourrait bénéficier de sa participation aux communautés web 2.O et plus précisément aux communautés stack exchange.Le mémoire se comporte de deux parties:la partie théorique et la partie pratique.Dans la partie théorique, nous décrivons les différents types d'apprentissage: formel,informel et non-formel et nous nous référons aux définitions de la production participative.De plus,nous étudions la production participative dans le cadre de l'enseignement supérieur,nous nous occupons d'espaces numériques et d'outils de production participative et enfin nous analysons sa mise en valeur dans l'apprentissage des langues.La partie pratique consiste à notre participation à trois communautés où la production participative concernant les langues se déroule (ell.stackexchange.com,french.stackexchange.com και english.stackexchange.com) et comprend l'analyse des interactions y effectuées dans le cadre de notre recherche.En conclusion,l'enseignant(e) de FLE,pas exclusivement, ne peut que tirer profit de sa participation aux telles communautés en utilisant la production participative comme un outil pédagogique dans des classes de niveau avancé,en enrichissant ses connaissances ou peut-être en trouvant des réponses à ses propres questions.
Ο πληθοπορισμός αποτελεί μία καινοτομία στον τομέα των νέων τεχνολογιών που έχει μελετηθεί ελάχιστα σε διεθνές βιβλιογραφικό επίπεδο αν και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η χρήση του στην εκμάθηση γλωσσών στο Διαδίκτυο.Στην παρούσα εργασία εξετάζουμε πως ο καθηγητής/καθηγήτρια γαλλικών μπορεί να επωφεληθεί από τη συμμετοχή του σε κοινότητες web 2.O και πιο συγκεκριμένα σε κοινότητες stack exchange.Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη:το θεωρητικό και το πρακτικό.Στο θεωρητικό μέρος περιγράφουμε τους διάφορους τύπους εκμάθησης: επίσημη,ανεπίσημη και άτυπη και αναφέρουμε ορισμούς του πληθοπορισμού. Επίσης,βλέπουμε τον πληθοπορισμό στην ανώτερη εκπαίδευση,ασχολούμαστε με ψηφιακούς χώρους και εργαλεία πληθοπορισμού και τέλος αναλύουμε την αξιοποίηση του στην εκμάθηση γλωσσών.Το πρακτικό μέρος συνίσταται στη συμμετοχή μας σε τρεις κοινότητες όπου γίνεται χρήση του πληθοπορισμού σχετική με γλώσσες(ell.stackexchange.com,french.stackexchange.com και english.stackexchange.com) και περιέχει την ανάλυση των συνομιλιών που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της έρευνάς μας.Eν κατακλείδι, ο καθηγητής/καθηγήτρια γαλλικών, κι όχι μόνο, επωφελείται εξαιρετικά από τη συμμετοχή του σε τέτοιου είδους κοινότητες χρησιμοποιώντας τον πληθοπορισμό ως παιδαγωγικό εργαλείο σε τάξεις προχωρημένου επιπέδου,εμπλουτίζοντας τις δικές του γνώσεις ή ίσως βρίσκοντας απαντήσεις σε δικά του ερωτήματα.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

production participative/πληθοπορισμός
apprentissage en réseaux/εκμάθηση στο Διαδίκτυο


Γαλλική γλώσσα

2018-10-29T11:46:51Z
2018-09-29


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
67
19




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.