«Innovative teaching practices in the Religious Education course at the Secondary Education level. A proposal for the teaching of the Religious Education in the 3rd Grade of Junior High School»

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



«Καλές/καινοτόμες διδακτικές πρακτικές για το μάθημα των Θρησκευτικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση-Μία πρόταση διδασκαλίας στα Θρησκευτικά της Γ΄ Γυμνασίου»
«Innovative teaching practices in the Religious Education course at the Secondary Education level. A proposal for the teaching of the Religious Education in the 3rd Grade of Junior High School»

ΜΑΜΑΤΣΙΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΚΑΠΡΟΥΛΙΑΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΚΑΡΑΜΟΖΗΣ, ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ

ΑΝΑΒΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2021. Η παρούσα διπλωματική εργασία φέρει τον τίτλο: «Καλές/καινοτόμες διδακτικές πρακτικές για το μάθημα των Θρησκευτικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Μέσα στα πλαίσια μίας διαφοροποιημένης διδασκαλίας καταθέτει «μία πρόταση διδασκαλίας στα Θρησκευτικά της Γ΄ Γυμνασίου». Ο εκπαιδευτικός- θεολόγος, σε πλήρη συμπόρευση με τους μαθητές του, εκκινώντας από το έντυπο υλικό που θα διανεμηθεί σ’ αυτούς, και το οποίο αναλύεται στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσης μελέτης, καλείται να δημιουργήσει ένα «πολυτροπικό» περιβάλλον μάθησης με σκοπό να τους ενεργοποιήσει στην αναζήτηση της γνώσης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο προτείνουμε πέντε πρωτότυπα ολοκληρωμένα σενάρια διδασκαλίας, από την ύλη του μαθήματος στην Γ΄ Γυμνασίου, τα οποία αφορούν συγκεκριμένα υποκεφάλαια πέντε θεματικών ενοτήτων: την Ιεραποστολή, τον σεβασμό έναντι του άλλου στον Χριστιανισμό (θεολογία του «προσώπου»), την προσφορά της Αγίας Μαρίας Σκόμπτσοβα, την Ανάσταση του Χριστού και τον «Ύμνο στην Αγάπη» του Αποστόλου Παύλου. Κατά το εν λόγω εγχείρημά μας, ευελπιστούμε να αναδείξουμε περαιτέρω και τις παιδαγωγικές μεθόδους της διαθεματικότητας και της ομαδοσυνεργατικότητας, στις οποίες άκρως καθοριστική καθίσταται η συμβολή των «Νέων Τεχνολογιών», καθώς και η αξιοποίηση της βυζαντινής παράδοσης, και δη της τέχνης.
Abstract This current MA dissertation is entitled: «Good / innovative teaching practices for the Religious Course of the Secondary Education» and, within the context of a diversified teaching, presents «a teaching proposal of the Religious course of the 3rd year of the Junior High School». The theologian, as a teacher, being also in full co-operation with his/her students, starts from the printed material distributed to the students. This is analyzed and explained in the first chapter of the dissertation. The theologian is also called upon to create a «multimodal» learning environment in order to activate the students in the quest of knowledge. In this context five original integrated teaching scenarios from the 3rd Grade of Junior High School are proposed. All these relate to specific subchapters of five thematic units: the Mission, the respect of the other(ness) in Christianity (the theology of the person), the contribution of St Mary Skomptsova, the Resurrection of Christ and the «Hymn to Love» by St Paul. In our undertaking, we hope to present further the pedagogical methods of interdisciplinary and group cooperativeness, which can further be enhanced through the contribution of the «New Technology» as well as the exploitation of the Byzantine tradition, especially the art.
ΕΙΚΟΝΕΣ 7

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Διαθεματικότητα
• Ομαδοσυνεργατικότητα
• Εκπαίδευση
• Θρησκευτικά
Καλές-καινοτόμες πρακτικές
• Νέες Τεχνολογίες


Ελληνική γλώσσα

2018-11-05T07:44:38Z
2018-09-29


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
125
39



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.