The Information Systems MIS and CMS Tools, LMC in the Organization and Administration of Secondary Education Schools. Evaluation of the Attendance of School Leaders / Deputy Chiefs Officers on the Island of Lesbos

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Τα Πληροφορικά Συστήματα MIS και Εργαλεία CMS, LMC στην Οργάνωση και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αξιολόγηση της Στάσης των Διευθυντών / Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων στη Νήσο Λέσβο.
The Information Systems MIS and CMS Tools, LMC in the Organization and Administration of Secondary Education Schools. Evaluation of the Attendance of School Leaders / Deputy Chiefs Officers on the Island of Lesbos

Χατζηλάμπρου, Χρυσόστομος

Παπαϊωάννου, Μαρία
Χαλκιώτης, Δημήτριος

Περιέχει : πίνακες, διαγράμματα, εικόνες
The purpose of this thesis is to made a general reference in the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the Educational Administration, as well as in the theory of Information Systems. The main part of the thesis is an extensive presentation of the features, advantages, disadvantages and areas of use of Information Systems in general, as well as of the Information Systems and tools – software (CMS and LMS) designed for the Organization and Management of Education. It follows a brief description of the Information Systems used in School Management in Greece. Furthermore, it is attempted to evaluate the use of ‘Myschool’, Information System in Secondary Schools in Lesbos by School Principals and Assistant Principals. It also explores the operators’ attitudes towards ‘Myschool’ and their views and perceptions regarding the conditions of use and its potentials For this purpose, a questionnaire was distributed to ‘Myschool’ operators. The results were evaluated using the Statistical Package for the Social Sciences (SPSS).
Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας επιχειρείται κατ’ αρχήν μια γενική αναφορά στη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην Διοίκηση της Εκπαίδευσης, καθώς και στη θεωρία των Πληροφορικών Συστημάτων. Στο κύριο μέρος της εργασίας γίνεται μια εκτενής παρουσίαση των χαρακτηριστικών, των πλεονεκτημάτων, των μειονεκτημάτων και των περιοχών χρήσης των Πληροφοριακών Συστημάτων γενικά, καθώς και των Πληροφοριακών Συστημάτων και των εργαλείων - λογισμικών (CMS και LMS) που σχεδιάζονται για την Οργάνωση και τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή των Πληροφοριακών Συστημάτων, που χρησιμοποιήθηκαν στη Διοίκηση των σχολικών μονάδων στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, επιχειρείται η αξιολόγηση του πληροφοριακού συστήματος Myschool που χρησιμοποιείται από Διευθυντές και Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Λέσβου. Επιπλέον διερευνάται η στάση που επιδεικνύον απέναντι σε αυτό, αλλά και οι απόψεις και αντιλήψεις τους σχετικά με τις προϋποθέσεις χρήσης και τις δυνατότητες του. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε στους χειριστές του Myschool. Τα αποτελέσματα μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν με τη βοήθεια του εργαλείου SPSS.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Πληροφοριακά Συστήματα
Διοίκηση Σχολικών Μονάδων
Εργαλεία CMS και LMS
User Questionnaire
Tools CMS and LMS
Information Systems
School Unit Management
Ερωτηματολόγιο Χρήστη
User Estimation
Myschool
Αξιολόγηση Ευχρηστίας


Ελληνική γλώσσα

2018-09-22
2018-10-09T07:00:44Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

1
178
27

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.