Προσδιορισμός των επιπέδων ηχητικής όχλησης και δημιουργία σχεδιαστικής πρότασης ανάπλασης στον ευρύτερο χώρο της περιοχής ΧΡΩΠΕΙ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Προσδιορισμός των επιπέδων ηχητικής όχλησης και δημιουργία σχεδιαστικής πρότασης ανάπλασης στον ευρύτερο χώρο της περιοχής ΧΡΩΠΕΙ

Αρμπής, Γεώργιος

Νεκτάριος, Παναγιώτης

One of the most severe problems for the residents of cities nowadays is traffic noise. It is estimated that 20% of the European Union populations exposed to noise levels that scientists regard as inappropriate. Among the various sources that lessen the life quality in European cities, the most important is traffic noise. The reason for that is that the majority of the city population is exposed to traffic noise more systematically than the other focal noise sources. The purpose of the present study is to estimate and evaluate the traffic noise and design the area of CHROPI in order to abate the noise deriving from near noise sources (railway, M.Asias avenue, Peiraios avenue and Karaoli & dimitriou) . The measurements that supported the study took place in the studied area and also near the noise sources. The factors that were studied are the Laeq, Lmin, Lmax, L0.5, L10, L50, L90, L95. In the present study, the current situation is being itemized with rich photographic material and display of data which appertain ground, climatic and town planning factors, which characterize the area. A suggestion of the reformation accompanied by the display of plans, referring to the new usages of land and the planting.
Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο κάτοικος μιας πόλης είναι ο θόρυβος που προέρχεται από την κυκλοφοριακή κίνηση. Εκτιμάται ότι το 20% περίπου του πληθυσμού της Ε.Ε. εκτίθενται σε στάθμες θορύβου που οι ειδικοί σε θέματα υγείας θεωρούν απαράδεκτες. Ο θόρυβος που προέρχεται από την οδική κυκλοφορία ή την κίνηση των σιδηροδρομικών συρμών, αποτελούν τις σημαντικότερες πηγές θορύβου, υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Ό λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, είναι το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του αστικού πληθυσμού εκτίθεται περισσότερο στο κυκλοφοριακό θόρυβο σε σχέση με τις άλλες σημειακές πηγές θορύβου. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η μέτρηση των επιπέδων ηχητικής όχλησης στην ευρύτερη περιοχή της ΧΡ'ΠΕΙ και η δημιουργία σχεδιαστικής πρότασης, έτσι ώστε να μειωθεί ο θόρυβος, ο οποίος προέρχεται από τις κοντινές πηγές ηχορύπανσης (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, λεωφόρος Μικράς Ασίας, λεωφόρος Πειραιώς και ο δρόμος Καραολή και -ημητρίου). Οι μετρήσεις θορύβου στις οποίες στηρίχτηκε η μελέτη έγιναν σε σημεία εντός του χώρου ανάπλασης αλλά και σημεία που βρίσκονταν κοντά στις πηγές ηχορύπανσης. Οι δείκτες που μελετήθηκαν ήταν Laeq, Lmin, Lmax, L0.5, L10, L50, L90, L95. Στην παρούσα μελέτη γίνεται καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και παράθεση στοιχείων που αφορούν σε εδαφικούς, κλιματικούς, πολεοδομικούς και άλλους παράγοντες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την περιοχή. Ακολουθεί πρόταση ανάπλασης και παράθεση σχεδίων σχετικά με τις νέες χρήσεις γης και την φύτευση.

Μεταπτυχιακή εργασία

Parks -- Landscape architecture -- Greece -- Piraeus
Αστικό πάρκο
Traffic noise -- Greece -- Piraeus
Πειραιάς
Noise pollution -- Greece -- Piraeus
Ηχητική όχληση
Ηχορύπανση
Θόρυβος
ΧΡΩΠΕΙ
Landscape design -- Greece -- Piraeus
Κυκλοφοριακός θόρυβος
Landscape architecture -- Greece -- Piraeus


Ελληνική γλώσσα

2011-01-20T09:49:33Z





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.