Κλειδί το συστηματικό διάβασμα

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Article (EN)

2011 (EN)
Κλειδί το συστηματικό διάβασμα

Κλειδί το συστηματικό διάβασμα Αρισιούχοι αποκαλύπτουν σια «NEA» ra μυστικά που rous οδήγησαν στην επιτυχία Οι περιορισμένες έξοδοι με την παρέα τα Σαββατοκύριακα, n διέξοδος σε αγαπημένες ασχολίες όπως αθλήματα, μουσική και χορός, οι συζητήσεις με γονείς και καθηγητές, ήταν μερικές από τις μεθόδους που ακολούθησαν οι υποψήφιοι για να αποβάλουν το άγχος. ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥΡΑΛΙΑ Τμήμα Αγγλική* Γλώσσα* και Φιλολογία* Αθήνα* (21.850 μόρια) «Η Αγγλική Φιλολογία πρόσφερα εναλλακτικέ^ npoomuKS εργασία$» «ΔΕΝ ΕΙΧΑ συγκεκριμένες ώρες διαβάσματος την ημέρα. Οπωσδήποτε, όμως, είχα έναν στόχο και διάβαζα με σύστημα. Επέλεξα συνειδητά το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας λόγω της αγάπης μου για τη γλώσσα, αλλά και τις εναλλακτικές προοπτικές εργασίας που ίσως μου προσφέρει εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στο μέλλον, σκέφτομαι να συνεχίσω για μεταπτυχιακέςσπουδές και αργότερα να ειδικευτώ στον τομέα της μετάφρασης». ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΛΑΚΑΝΙΔΗΣ 1 os στην Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Θεσσαλονίκη* (19.706 μόρια) To μυστικό είναι το καθημερινό διάβασμα «ΤΑ ΜΑΘΗΜ A T I Κ A ήταν ένα ευχάριστο παιχνίδι», από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Στη δευτέρα λυκείου πήρε τη μεγάλη απόφαση: «Επέλεξα να συνδυάσω τα Μαθηματικά με τις νέες τεχνολογίες και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και n σχολή που επέλεξα θα μου δώσει αυτή την ευκαιρία», λέει. Διάβαζε με μέτρο (το μυστικό είναι να πηγαίνεις διαβασμένος κάθε μέρα στο σχολείο), διασκέδαζε, πήγαινε φροντιστήριο. Η παρέα του συνετέλεσε στην επιτυχία, αφού συναντιόταν με τους φίλους του μόνο τα Σαββατοκύριακα . που δεν είχε κάποιο διαγώνισμα, ενώ παρακολουθούσε στην τηλεόραση την αγαπημένη του ομάδα, τον ΠΑΟΚ. ΒΑΣΙΑΙΚΗ ΦΕΣΑΤΙΔΟΥ 1 n Ιατρική* Θεσσαλονίκη* (1 8.904 μόρια) Ποιοτικό διάβασμα και όχι συμβουλέ5 «ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ, αισιοδοξία και θετική σκέψη. Ποιοτικό και όχι πολύωρο διάβασμα. Και... προς Θεού, όχι συμβουλές από τους "επαΐοντες". Δεν σταμάτησα καμία από τις υπόλοιπες δραστηριότητές μου. Και θέατρο έκανα, και αθλητισμό και βόλτες. Φροντιστήριο πήγα μόνο την τελευταία χρονιά. To σχολείο μου είχε πολύ καλούς καθηγητές. Και όχι, ο πατέρας μου (είναι καρδιοχειρουργός) δεν με βοήθησε. Από εδώ και πέρα ίσως μου χρειαστεί...» λέει n Βασιλική Φεσατίδου n οποία με τα 18.904 μόρια που συγκέντρωσε κατάφερε να εισαχθεί πρώτη (με τις ευεργετικές διατάξεις για τα παιδιά των πολυτέκνων) στην Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης. «Οχι πως δεν θα περνούσα και χωρίς τη διάταξη. Απλώς θα εισαγόμουν σε Ιατρική επαρχιακής πόλης» διευκρινίζει. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΞΑΚΗΣ 9os στο Τμήμα Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών Πάτρα* (1 8.573 μόρια] «Δεν άφησα δευτερόλεπτο να πάει χαμένο» «ΚΑΛΟΣπρο- γραμματισ μ ό ς , συστηματικό διάβασμα και MJ& ποιοτικός χρόνος ξεκούρασης με ^ φίλους τα λ mm Σαββατοκύ¬ ριακα ήταν τα κλειδιά της επιτυχίας στις εξετάσεις. Δεν ήθελα να αφήσω ούτε δευτερόλεπτο προετοιμασίας να πάει χαμένο. Διάβαζα τέσσερις ώρες την ημέρα, ανάμεσα στο πρόγραμμα του σχολείου και στα ιδιαίτερα μαθήματα. Συχνά χρειάστηκε να ξενυχτήσω διαβάζοντας καθώς 01ΤΤ10 αποδοτικές ώρες προετοιμασίαςήταν πάντα σι βραδινές. Πάντα προσπαθούσα να σκέφτομαι θετικά. Ακόμαχαι την ώρα των εξετάσεων. Αγχος είχα μόνο στο πρώτο μάθημα». ΑΓΓΕΑΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ (1 8.000 μόρια) «Δεν στερήθηκα εξόδου$ και διασκέδαση» «ΠΑΝΤΑ ήθελα να ασχοληθώ με την έρευνα στον τομέα των Μαθηματικών. Εψαξα τα μαθήματα πολλών σχολών και κατέληξα να επιλέξω τη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, n οποία ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά μου. Η προετοιμασία για τις Πανελλήνιες ήταν μεν αγχωτική, ωστόσο ποτέ δεν στερήθηκα εξόδους ή διασκέδαση. Προσπάθησα να κοιμάμαι σωστά και να διαβάζω πριν και ιιετά το σχολείο και το φροντιστήριο». Η πίεση της χρονιάς δεν εμπόδισε τον Αγγελο από το να συμμετάσχει στο κάστινγκ και τελικά στα γυρίσματα διαφημιστικού σποτ γνωστής εταιρείας τηλεπικοινωνίας. «Τα γυρίσματα διήρκεσαν μία ημέρα, ενώ έχασα απλά μια ώρα από το φροντιστήριο», λέει. ΘΑΝΑΣΗΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ 2os στη Σχολή Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ . (23.413 μόρια) «Δεν χραάστηκε ποτέ να ξενυχτήσω διαβάζοντα5» «Ο ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΙ προγραμματισμός του διαβάσματος βοή- . θησε στην αποτελεσματικότερη προετοιμασία για τις εξετάσεις. Κάθε μέρα έκανα μια λίστα με ό,τι έπρεπε να μελετήσω, υπολογίζοντας πόσο χρόνο θα αφιέρωνα σε κάθε μάθημα.Έτσι κατάφερα να εξοικονομήσω πολύτιμόχρόνο διασκέδασης και ξεκούΜσης για τον εαυτό μου. Δεν rijfrv μια ξεκούραστη χρονιά καιφυσικά υπήρχε πολη άγχος. Ωστόσο, ποτέ δεν χρετάστηκε να ξενυχτήσω διαβάζοντας. Παρά το γεγονός ότι οι προοπτικές απασχόλησης των αρχιτεκτόνων εν μέσω κρίσης έχουν λιγοστέψει n επιλογή μου ήταν συνειδητή». ΝΙΚΟΣ ΦΥΤΑΝΙΔΗΣ 2o* Ιατρική* Θεσσαλονίκη* (19.780 μόρια) Με koaous καθηγητέ$ έρχονται οι ειιιτυχίε$ ΕΙΧΕ ένα χάρισμα, σπα-! νιο στα παιδιά, κυρίως στα αγόρια: από το δημοτικό σχολείο του άρεσαν «όλα τα μαθήματα». Στο λύκειο στάθηκε πολύ τυχερός. «Συμπτωματικά σχεδόν όλοι οι καθηγητές, στο λύκειο ήταν πολύ καλοί. Υπήρχε φοβερή επικοινωνία μαζί τους, μας εξηγούσαν όλες τις απορίες», λέει. Δεν χρειάστηκε να πάει φροντιστήριο (έκανε κάποια ιδιαίτερα στο σπίτι), διάβαζε και διασκέδαζε «χωρίς υπερβολές». Οπως επισημαίνει είναι θέμα συμπτώσεων και τύχης να συμπέσουν σε ένα σχολείο καλοί καθηγητές και τότε, όπως λέει, οι επιτυχίες σης Πανελλαδικές έρχονται από μόνες τους. Κλειδί το συστηματικό διάβασμα

ΑΡΘΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
Agricultural University of Athens (EN)

2011-08-30
2011-08-31T07:30:20Z


ΤΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)