10.250 λιγότεροι οι εισακτέοι φέτος στα ΑΕΙ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Άρθρο (EL)

2011 (EL)

10.250 λιγότεροι οι εισακτέοι φέτος στα ΑΕΙ

ΛΑΚΑΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

10.250 λιγότεροι οι εισακτέοι φέτος στα ΑΕΙ Αύριο αρχίζουν οι Πανελλαδικές για την πλειονότητα των υποψηφίων ποτισμού (n περίπτωση τα οικονένειας Χριστινάκη). Τα Τμήματα αυτά οδηγούνται σε λουκέτο. Οι φετινοί περίπου 116.000 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 74.440 θέσειε, εκ των οποίων οι 66.400 θα δοθούν στη γενική κατηγορία υποψηφίων και οι 8.040 otis ειδπ<έ5 κατηγορίε$ (παιδιά τρίτεκνων ή πολύτεκνων οικογενειών, ορφανοί κ.ά.). Εάν στον αριθμό αυτό προστεθούν οι περίπου 3.000 Θέσεΐ5 των στρατιωτικών σχολών, της αστυνομίαε και του εμπορικού ναυτικού ο αριθμό5 θέσεων θα διαμορφωθεί στιε 77.500 και n αναλογία επιτυχία$ στο 7 npos 10. Πέρυσι οι 123.000 υποψήφιοι διεκδίκησαν 88.165 Θέσεΐ5 εκ των οποίων οι 84.690 στα ΑΕΙ. Φέτοε, το υπουργείο ενίσχυσε τα κεντρικά ΑΕΙ για τα οποία υπάρχει μεγάλη ζήτηση και ο τελικό5 αριθμό5 εισακτέων αυξάνεται λόγω μετεγγραφών, ενώ μείωσε tous εισακτέου5 στα περιφερειακά ΤΕΙ χαμηλή$ ζήτησα. Ενδεικτικά, στο ΑΠΘ οι εισακτέοι αυξήθηκαν κατά 695, στο Αθηνών κατά 556 και στο ΕΜΠ κατά 251. Αντίστροφα το μεγαλύτερο «ψαλίδι» έπεσε στουε εισακτέουΒ του Πανεπιστημίου Αιγαίου (-343), Δημοκρίτειου (-250), Ιωαννίνων (-159). Εντυπωσιακή είναι n μεί- Του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΛΑΚΑΣΑ Συνολικά 10.250 απόφοιτοι Λυκείου, λιγότεροι σε σχέση με πέρυσι, 0α λάβουν φέτος το εισιτήριο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι Πανελλαδικέ5 Εξετάσει αρχίζουν αύριο για τη μεγάλη μερίδα των υποψηφίων -tous 92.259 τελειο(poiTOUs και αποφοίτου Γενικών Λυκείων- με το μάθημα iris Νεοελληνπ<ή5 Γλώσσα5, και το υπ. Παιδείαε προχώρησε σε δραστική Οι περίπου 116.000 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 74.440 θέσεις, εκ των οποίων 8.040 για ης ειδικές κατηγορίες. μείωση του αριθμού των εισακτέων σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το 2011-2012. Μια δεκαετία μετά τι s πρώτεε άκριτεε ιδρύσει νέων Τμημάτων σε περιφερειακά ιδρύματα, φέτος το υπουργείο δεν όρισε εισακτέου5 σε 24 Τμήματα ΤΕΙ πολύ χαμηλή5 ζήτησα, καθοκ και στο Τμήμα Kowcovims ΘεολοYias Αθηνών, όπου παρατηρήθηκαν προβλήματα εκτεταμένου νε- Apl8|ioq EIOQKTEWV ApiSuoc; ElSlKUV ElOdKTEUV* 260 17 100 22 210 24 110 10 90 15 125 49 120 10 175 54 60 20 330 11 160 43 100 10 210 73 70 26 260 68 100 90 400 10 10 80 115 26 85 10 320 29 210 73 165 36 260 44 110 15 40 9 60 10 105 10 330 73 320 185 85 68 33 33 5.360 1.021 240 10 70 10 100 10 95 12 80 12 120 10 90 12 220 55 80 35 60 10 110 10 220 18 100 10 110 69 180 10 50 8 230 10 180 22 200 61 80 10 60 10 70 12 160 60 70 8 80 20 40 7 350 17 75 10 320 43 200 79 65 20 210 10 130 34 160 10 80 9 230 53 170 29 170 29 130 16 75 10 150 15 5.610 905 90 100 13 39 140 10 230 73 70 10 110 39 60 10 130 36 120 21 1.050 251 100 10 150 10 150 27 250 31 270 65 140 29 180 35 125 10 165 1.530 10 227 280 15 150 18 120 12 140 18 110 10 180 68 180 18 170 28 120 12 1.450 199 IJolJIIHillflililUidJHUiliMJIdilttdiUIM.WilSMJI ATTAIKHI TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ BIOAOTIAZ TAAAIKHI TAQIIAI KAI OIAOAOTIAZ TEPMANIKHZ TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ TEQAQTIAZ KAI TEQnEPIBAAAQNTOZ EKnAIAEYIHI 8 ATQTHI ithn nPOIXOAIKH HAIKIA EniKOINQNIAI 8 mme EnlZTHMHZ OYZIKHZ ATQTHZ KAI A6AHTIIM0Y BEATPIKON inOVAQN 8E8A0TIAI IATPIKHI linANIKHI TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ IZTOPIAZ KAI APXAI8A8TIAZ ITAAIKHZ TAQIIAI KAI OIAOAQTIAI MA0HMATIKON ME8QA0A0TIAI UTOPIA! 8 8EQPIAZ THZ EnlZTHMHI MQYZIKQN inOYAQN NOMIKHI NOIHAEYTIKHI OAONTIATPIKHI OIKONOMIKQN EnilTHMQN nAiAAroriKO ahmotikhi ekp,aiaeyihi nAHPOOOPIKHI KAI THAEniKOINQNIQN nOAITIKHZ EnlZTHMHZ KAI AHMOZIAZ AIOIKHZHZ nPOTP. WYXOA. TOY TMHM. OIAOZ. nAIA. KAI OYXOA. ZAABIKQN InOYAQN TOYPKIKON InOYAQN 8 IYTXP. AIIATIKQN ZnOYAQN OAPMAKEYTIKHZ OIAOAOTIAZ 0IAOIOU>IAZ - nAIAATQriKHZ KAI OYXOAOTIAZ OYIIKHI XHMEIAZ ZVNOAA HJHWHJJhliMjy.lUJ!l.!.IM.Ui«,MJIIN!l« ATrAIKHZ TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ ATPONOMON KAI TOnOTPAOQN MHXANIKQN APXITEKTONON MHXANIKQN BIOAOTIAZ TAAAIKHI TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ TEPMANIKHZ TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ TEQAOTIAI TEQnONlAI AAIOAOTIAI KAI OYZIKOY nEPIBAAAONTOZ AHMOZIOTPAOIAZ KAI MEZQN MAZ. ENHMEPQZHZ EIKAZTIKQN KAI E4APM0ZMENQN TEXNQN EmiTHMHI CDYEIKHI ATQTHI KAI AQAHTIIMOY EnllTHMHI tPYZIKHI ATQTHI KAI A9AHTIIM0Y EnlZTHMQN nPOZXOAIKHZ ATQTHZ KAI EKnAIAEYZHZ HAEKTPOAOTQN MHXAN. & MHXAN. YnOAOTIZTQN 9EATP0Y 0EOAOTIAZ IATPIKHZ IZTOPIAZ KAI APXAIOAOTIAZ ITAAIKHI TAOIIAI KAI UJIAOAOTIAI KINHMATOTPAOOY KTHNIATPIKHZ MA8HMATIKQN MHXANIKQN XQPOTAEIAI KAI ANAT1TYEHI MHXANOAOTQN MHXANIKQN MOYZIKQN ZnOYAQN NOMIKHI OAONTIATPIKHI OIKONOMIKQN EnilTHMQN nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ nAHPOOOPIKHI nOIMANTIKHI KAI KOINQNIKHI BEOAOTIAI nOAITIKQN EnlZTHMQN nOAITIKQN MHXANIKQN (DAPMAKEYTIKHZ tWAOAOTlAI oiaoio<diai s nAiAArnriKHi OYZIKHZ XHMEIAI XHMIKQN MHXANIKQN WYXOAOTIAI ZYNOAA eoniko METIOBIO iioaytexneio ATPONOMQN KAI TOnOTPAtPQN MHXANIKQN APXITEKTONON MHXANIKQN E0APMOZMENQN MA0HM. & 9YZIKQN EnlZTHMQN HAEKTPOAOTQN MHXANIKQN 8 MHXANIKQN YnQA. MHXANIKQN METAAAEIQN METAAAOYPTQN MHXANOAOTQN MHXANIKQN NAYnHTQN MHXANOAOTQN MHXANIKQN nOAITIKQN MHXANIKQN XHMIKQN MHXANIKQN ZYNOAA BIBMHXANIKHI AIBIKHIHI KAI TEXNOAOTIAI AIE8NQN KAI EYPQnAi'KQN InOYAQN NAYTIAIAKQN InOYAQN QIKONOMIKHZ EnlZTHMHZ OPTANQIHI KAI AIOIKHZHI EniXEIPHIEQN nAHPOOOPIKHI ZTATIZTIKHI KAI AIOAAIZTIKHZ EnlZTHMHI XPHMATOOIKONOMIKHZ & TPAnEZIKHZ aioiKHTIKHZ IUHIDIAKQN IYITHMATQN ZYNOAA lin!IJJM.H!IJ.IH«y.ll!M!IH,r.WI*J.r.V/.WM AHMOZIAZ AIOIKHZHZ AIEBNQN KAI EYPQflAIKON InOYAQN EniKOINQNIAI, MEIQN KAI nOAITIIMOY KOINQNIKHI ANGPQnOAOTlAI KOINQNIKHZ nOAITIKHZ KOINQNIOAOTIAZ BIKONOMIKHI KAI nEPIOEPEIAKHI ANAnTYEHI nOAITIKHI EnllTHMHI KAI UTOPIA! IVYXOAOTIAI ZYNOAA ApiSuoc; ElSlKUV ElOdKTEUV* 18 OlAOIOitlAI nAIAATQTIKHI KAI 1TYX0A0TIAI 12 18 XHMEIAZ Οι εισακτέοι του 2011 σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ Πανεπιστήμια και Εκκλησιαστικές Ακαδημίες ■ 4.175 3.865 Αριθμός εισακτέων i Σύνολο εισακτέων ειδικών κατηγοριών ωση στα περιφερειακά ΤΕΙ, που φθάνει έως και κατά 60% σε σχέση με πέρυσι στο Δυτικήβ Μακε6ovias. Αλλωστε τα 24 Τμήματα που δεν θα δεχθούν εισακτέουβ είναι σε περιφερειακά ΤΕΙ. Συγκεκριμένα, από ένα στα Θεσσαλονίκη (Midas), Πάτραε (Εμπορία$Διαφήμισα) και Καβάλαε (Οινολογίαε), 3 στο Δυτ. Μακεδονία5 (Συστημάτων εφοδιασμού, Zcouais 10.250 λιγότεροι οι εισακτέοι φέτος στα ΑΕΙ Αύριο αρχίζουν οι Πανελλαδικές για την πλειονότητα των υποψηφίων Οι εισακτέοι του 2011 σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ Πανεπιστήμια και Εκκλησιαστικές Ακαδημίες ■ 4.175 Πανεπιστήμια με τις μεγαλύτερες αυξήσεις 3.865 Του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΛΑΚΑΣΑ Συνολικά 10.250 απόφοιτοι Λυκείου, λιγότεροι σε σχέση με πέρυσι, 0α λάβουν φέτος το εισιτήριο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι Πανελλαδικέ5 Εξετάσει αρχίζουν αύριο για τη μεγάλη μερίδα των υποψηφίων -tous 92.259 τελειο(poiTOUs και αποφοίτου Γενικών Λυκείων- με το μάθημα iris Νεοελληνπ<ή5 Γλώσσα5, και το υπ. Παιδείαε προχώρησε σε δραστική Οι περίπου 116.000 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 74.440 θέσεις, εκ των οποίων 8.040 για ης ειδικές κατηγορίες. μείωση του αριθμού των εισακτέων σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το 2011-2012. Μια δεκαετία μετά τι s πρώτεε άκριτεε ιδρύσει νέων Τμημάτων σε περιφερειακά ιδρύματα, φέτος το υπουργείο δεν όρισε εισακτέου5 σε 24 Τμήματα ΤΕΙ πολύ χαμηλή5 ζήτησα, καθοκ και στο Τμήμα Kowcovims ΘεολοYias Αθηνών, όπου παρατηρήθηκαν προβλήματα εκτεταμένου νε- ποτισμού (n περίπτωση τα οικονένειας Χριστινάκη). Τα Τμήματα αυτά οδηγούνται σε λουκέτο. Οι φετινοί περίπου 116.000 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 74.440 θέσειε, εκ των οποίων οι 66.400 θα δοθούν στη γενική κατηγορία υποψηφίων και οι 8.040 otis ειδπ<έ5 κατηγορίε$ (παιδιά τρίτεκνων ή πολύτεκνων οικογενειών, ορφανοί κ.ά.). Εάν στον αριθμό αυτό προστεθούν οι περίπου 3.000 Θέσεΐ5 των στρατιωτικών σχολών, της αστυνομίαε και του εμπορικού ναυτικού ο αριθμό5 θέσεων θα διαμορφωθεί στιε 77.500 και n αναλογία επιτυχία$ στο 7 npos 10. Πέρυσι οι 123.000 υποψήφιοι διεκδίκησαν 88.165 Θέσεΐ5 εκ των οποίων οι 84.690 στα ΑΕΙ. Φέτοε, το υπουργείο ενίσχυσε τα κεντρικά ΑΕΙ για τα οποία υπάρχει μεγάλη ζήτηση και ο τελικό5 αριθμό5 εισακτέων αυξάνεται λόγω μετεγγραφών, ενώ μείωσε tous εισακτέου5 στα περιφερειακά ΤΕΙ χαμηλή$ ζήτησα. Ενδεικτικά, στο ΑΠΘ οι εισακτέοι αυξήθηκαν κατά 695, στο Αθηνών κατά 556 και στο ΕΜΠ κατά 251. Αντίστροφα το μεγαλύτερο «ψαλίδι» έπεσε στουε εισακτέουΒ του Πανεπιστημίου Αιγαίου (-343), Δημοκρίτειου (-250), Ιωαννίνων (-159). Εντυπωσιακή είναι n μεί- Αριθμός εισακτέων i Σύνολο εισακτέων ειδικών κατηγοριών Eiookteoi 2010 eiookteoi 2011 Alaipopd Ane 5.820 6.515 695 A0nvwv 5.825 6.381 556 EMn 1.050 1.301 251 neipaia 1.535 1.757 222 MaKeBoviac 1.095 1.290 195 navEniorhnia us ti; MEyaAuiEpEc; ueiujoek; Eiookteoi 2010 Eiookteoi 2011 Alaipopd Aiyaiou 2.785 2.442 -343 AnuoKpiiEio GpciKnq 3.930 3.680 -250 Iwavvivwv 2.980 2.821 -159 nav£ni0Tii|jio Kpiiinq 2.850 2.707 -143 AuiiKiic EAAa&at; 410 313 -97 ^%\TEI lie tic, [j£YQAut£p£c; au^iioEic; Eiookteoi Aiaipopa 2010 2011 AShvac; 2.770 3.573 803 XaAKi&aq 2.030 2.545 515 6£oaaAoviKnc; 2.905 3.338 443 neipaia 1.300 1.728 428 AlflAITE 380 403 23 t TEI nc; pEYaAuiEpEc; meiwoeic; Eiookteoi Aiaipopa 2010 2011 AiiTiKhc MaKE&oviac 5.920 2.257 -3.663 loviwv Nhaiuv 2.350 771 -1.579 Adpiaac 4.530 3.008 -1.522 HnEipou 3.570 2.177 -1.393 KaRdAac 2.885 1.662 -1.223 Η ΚΑΘ11ΜΕΡΙΝΙ1 ωση στα περιφερειακά ΤΕΙ, που φθάνει έως και κατά 60% σε σχέση με πέρυσι στο Δυτικήβ Μακε6ovias. Αλλωστε τα 24 Τμήματα που δεν θα δεχθούν εισακτέουβ είναι σε περιφερειακά ΤΕΙ. Συγκεκριμένα, από ένα στα Θεσσαλονίκη (Midas), Πάτραε (Εμπορία$Διαφήμισα) και Καβάλαε (Οινολογίαε), 3 στο Δυτ. Μακεδονία5 (Συστημάτων εφοδιασμού, Zcouais και Φυτικήε Παραγωγή5), 4 στο A0piaas (AvaKaivians κτιρίων, Βιοσυστημάτων, Τουρισμού, Δαaonovias), 3 στο Κρήτα (Βιολογικών καλλιεργειών, Επιχειρηματικού σχεδιασμού, Τουρισμού), 3 στο Ηπείρου (Ιχθυοκομίαε, Τουρισμού, Ζωικήε παραγωγήε) 2 στο Ιονίων Νήσων (Βιολογικήε γεωργίαε, Πληροφορικήε), 2 στο Καλαμάτα$ (Θερμοκηπιακών καλ¬ λιεργειών, Φυτικήε παραγωγήβ) και 3 στο Μεσολογγίου (Θερμοκηπιακών καλλιεργειών, Υδάτινων πόρων, Υδατοκαλλιεργειών). Τέλος, το ΣτΕ απέρριψε χθες την αίτηση αναστολήε Tns ομοσπονδίαΒ ιδιωτικών εκπαιδευτικών κατά Tns απόφασα του υπ. Παιδείαε, οι τελειόφοιτοι Λυκείου να αποκτούν απολυτήριο και μόνο με ενδοσχολικέε εξετάσει. Οι εισακτέοι στα Πανεπιστήμια Apl8|ioq EIOQKTEWV ApiSuoc; ElSlKUV ElOdKTEUV* Apl6|l6c ElOaKXEUV ApiBLIoq ElSlKUV EICTOKTEUV* Apl6p6c EKHKTEIOV Api6|l6c EI&IKlllV EIPOKIEUIV* IJolJIIHillflililUidJHUiliMJIdilttdiUIM.WilSMJI EflllTHMQN THI 8AAAIIAI 70 6 ATTAIKHI TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ 260 17 AIEBNQN KAI EYPQnAIKQN OIKONOMIKQN InOYAQN 120 10 KOINQNIKHZ ANGPQnOAOTlAI KAI IZTOPIAZ 160 6 BIOAOTIAZ 100 22 AIOIKHTIKHI EnllTHMHI KAI TEXNOAOTIAI 130 10 KOINQNIOAOTIAZ 100 6 TAAAIKHI TAQIIAI KAI OIAOAOTIAZ 210 24 AOrllTIKHI KAI XPHMATOOIKONOMIKHI 200 11 MAQHMATIKQN 190 6 TEPMANIKHZ TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ 110 10 MAPKETINTK KAI EniKOINQNIAI 120 10 MEIOTEIAKQN InOYAQN 140 6 TEQAQTIAZ KAI TEQnEPIBAAAQNTOZ 90 15 OIKONOMIKHZ EnlZTHMHI 200 20 MHXANIKQN 0IK0N0MIAZ KAI AIOIKHZHZ 90 6 EKnAIAEYIHI 8 ATQTHI ithn nPOIXOAIKH HAIKIA 125 49 OPTANQIHI KAI AIOIKHZHZ EniXEIPHIEQN 250 58 MHXANIKQN nAHPOOBPIAKQN KAI EniKOIN. ZYZT. 175 6 EniKOINQNIAI 8 mme 120 10 nAHPOOOPIKHI 185 36 MHXANIKQN IXEAIAIHI nPOIONTQN KAI IYITHM. 80 6 EnlZTHMHZ OYZIKHZ ATQTHZ KAI A6AHTIIM0Y 175 54 ZTATIZTIKHI 70 9 NAYTIAIAI KAI EnlXEIPHMATIKQN YnHPEIIQN 105 6 BEATPIKON inOVAQN 60 20 ZYNOAA 1.275 164 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 230 6 8E8A0TIAI 330 11 nEPIBAAAONTOZ 70 6 IATPIKHI 160 43 ATPOTIKHI 0IK0N0MIAI KAI ANAnTYEHI 60 29 nOAITIIMIKHI TEXNOAOTIAI KAI EniKOINQNIAI 150 6 linANIKHI TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ 100 10 AEIOnOIHZHZ OYZ. nOPQN KAI TEOPTIKHZ MHXAN. 90 10 ITATIZT. 8 ANAAOT. 8 XPHMATOOIKON. MABHMAT. 120 6 IZTOPIAZ KAI APXAI8A8TIAZ 210 73 TEQnONIKHI BIOTEXNOAOTIAZ 50 10 ZYNOAA 2.340 102 ITAAIKHZ TAQIIAI KAI OIAOAQTIAI 70 26 EnllTHMHI ZOIKHI nAPAT. & YAATOKAAAIEPTEIAI 50 10 MA0HMATIKON 260 68 EnlZTHMHZ KAI TEXNOAOTIAI TPOOIMQN 40 10 APXITEKTBNQN MHXANIKQN 80 6 ME8QA0A0TIAI UTOPIA! 8 8EQPIAZ THZ EnlZTHMHI MQYZIKQN inOYAQN NOMIKHI 100 90 400 10 10 80 EnlZTHMHZ OYTIKHZ nAPATQTHZ Will n A A 130 12 BIQXHMEIAZ KAI BIOTEXNOAOTIAZ TEQnONIAZ IX8Y0A0TIAZ KAI YAATINOY nEPIBAAA. TEQnONIAZ OYTIKHZ nAPAT. KAI ATPOT. nEPIBAAA. 80 50 60 6 6 6 ■ANnWH zxoah kaaon texnon NOIHAEYTIKHI 115 26 EIKAZTIKQN TEXNQN 80 7 EnllTHMHI OYIIKHI ATQTHI KAI AQAHTIIMOY 110 10 OAONTIATPIKHI 85 10 6EQPIAZ KAI IZTOPIAZ THZ TEXNHZ 40 5 IATPIKHI 65 6 OIKONOMIKQN EnilTHMQN 320 29 ZYNOAA 120 12 IZTOPIAZ, APXAIOAOTIAZ KAI KOINQNIKHZ ANSPQn. 110 18 nAiAAroriKO ahmotikhi ekp,aiaeyihi 210 73 KTHNIATPIKHZ 50 6 nAHPOOOPIKHI KAI THAEniKOINQNIQN 165 36 TEQTPAOIAI 50 19 MHXANIKQN H/Y THAEniKOINQNIQN KAI AIKTYQN 120 20 nOAITIKHZ EnlZTHMHZ KAI AHMOZIAZ AIOIKHZHZ 260 44 EnlZTHMHZ AIAITOAOTIAZ - AIATPOOHZ 40 14 MHXAN. XQPOTAZIAI, nOAEOA. KAI nEPIOEP. ANAnT. 70 6 nPOTP. WYXOA. TOY TMHM. OIAOZ. nAIA. KAI OYXOA. 110 15 OIKIAKHZ 0IK0N0MIAZ KAI 0IK0A8TIAZ 40 13 MHXANOAOTQN MHXANIKQN 85 6 ZAABIKQN InOYAQN 40 9 nAHPBOOPIKHI KAI THAEMATIKHI 40 14 OIKONOMIKQN EnlZTHMQN 150 6 TOYPKIKON InOYAQN 8 IYTXP. AIIATIKQN ZnOYAQN 60 10 ZYNOAA 170 60 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 145 6 OAPMAKEYTIKHZ 105 10 120 6 OIAOAOTIAZ 330 73 nEPIOEPEIAKHI OIKONOMIKHI ANAnTYEHI 75 5 nAIAATQTIKO TMHMA EIAIKHZ ATQTHZ 100 6 0IAOIOU>IAZ - nAIAATQriKHZ KAI OYXOAOTIAZ OYIIKHI XHMEIAZ 320 185 85 68 33 33 nAHPOOOPIKHI ME EOAPMOTEIITH BIOi'ATPIKH ZYNOAA 75 ^150 5 ^10 nOAITIKQN MHXANIKQN ZYNOAA 75 1.470 6 126 l,H!ld,llidil«HH*W!irM.ll!«JMJ,M!WIJid,llidl ZVNOAA 5.360 1.021 BAAKANIKQN IAABIKQN KAI ANATQAIKQN InOYAQN 70 10 BAAKANIKQN ZnOYAQN 140 6 HJHWHJJhliMjy.lUJ!l.!.IM.Ui«,MJIIN!l« AIEBNQN KAI EYPQnAIKQN InOYAQN 120 22 EIKAZTIKQN KAI EOAPMOZMENQN TEXNQN 90 6 ATrAIKHZ TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ 240 10 AIOIKHZHZ TEXNOAOTIAI 60 9 MHXANIKQN nAHPQOBPIKHZ KAI THAEniKQINQNIQN 80 6 ATPONOMON KAI TOnOTPAOQN MHXANIKQN 70 10 EKnAIAEYTIKHZ KAI KOINQNIKHZ nOAITIKHZ 80 35 MHXANOAOTQN MHXANIKQN 100 6 APXITEKTONON MHXANIKQN 100 10 EOAPMOZMENHZ nAHPOOOPIKHZ 105 30 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 150 6 BIOAOTIAZ 95 12 AOTIITIKHI KAI XPHMATOOIKONOMIKHI 110 15 nAIAATQTIKO NHniATQTQN 140 6 TAAAIKHI TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ 80 12 MAPKETINTK KAI AIOIKHZHZ AEITOYPTIQN 70 10 ZYNOAA 700 36 TEPMANIKHZ TAQZZAZ KAI OIAOAOTIAZ 120 10 MOYZIKHZ EnlZTHMHZ KAI TEXNHZ 40 6 TEQAOTIAI 90 12 OIKONOMIKQN EnlZTHMQN 210 24 APXEIONOMIAZ KAI GIBAIO6HK0NOMIAZ 110 6 TEQnONlAI 220 55 OPTANQIHI KAI AIOIKHZHZ EniXEIPHIEQN 220 44 IZTOPIAZ 90 6 AAIOAOTIAI KAI OYZIKOY nEPIBAAAONTOZ 80 35 ZYNOAA 1.085 205 MOYZIKQN inOYAQN 80 6 AHMOZIOTPAOIAZ KAI MEZQN MAZ. ENHMEPQZHZ 60 10 EENQN TAQZIQN, METAOPAIHI KAI AIEPMHNEIAI 130 6 EIKAZTIKQN KAI E4APM0ZMENQN TEXNQN 110 10 ATPOTIKHI ANAnTYEHI 100 7 nAHPOOOPIKHI 50 6 EmiTHMHI CDYEIKHI ATQTHI KAI AQAHTIIMOY 220 18 APXITEKTONON MHXANIKQN 80 6 TEXNQN HXOY KAI EIKONAZ 80 6 EnllTHMHI tPYZIKHI ATQTHI KAI A9AHTIIM0Y 100 10 TAQZZAZ OIA0A. & nOAIT. nAPEYEEINIQN XQPQN 150 6 ZYNOAA 580 36 EnlZTHMQN nPOZXOAIKHZ ATQTHZ KAI EKnAIAEYZHZ 110 69 AAZOAOTIAZ KAI AIAXEIP. nEPIBAAA. & OYZ. nOPQN 90 6 HAEKTPOAOTQN MHXAN. & MHXAN. YnOAOTIZTQN 180 10 AIEBNQN BIKONOMIKQN ZXEZEQN KAI ANAnTYZHZ 210 8 AIAXEIPIZHZ nEPIBAAAONTOZ KAI OYZIKQN nOPQN 100 6 9EATP0Y 50 8 AIOIKHZHI EniXEIPHIEQN 140 7 AIAXEIPIZHZ nOAITIZMIKOY nEPIBAAA. 8 NEQN TEXN. 75 6 0EOAOTIAZ 230 10 EAAHNIKHI oiaoaohai 210 8 AIOIKHIHI EniXEIP. ATPOT. nPOIONTQN 8 TPOOIMQN 120 6 IATPIKHZ 180 22 EnlZTHMHZ OYZIKHZ ATQTHZ KAI A8AHTIZM0Y 290 7 ZYNOAA 295 18 IZTOPIAZ KAI APXAIOAOTIAZ 200 61 EnlZTHMQN THZ EKnAIA. ZTHN nPOZXOAIKH HAIKIA 165 6 ITAAIKHI TAOIIAI KAI UJIAOAOTIAI 80 10 HAEKTPOAOTQN MHXANIKQN S MHXANIKQN H/Y 265 7 BIOAOTIAZ 105 6 KINHMATOTPAOOY 60 10 IATPIKHZ 115 7 EnllTHMHI KAI TEXNOAOTIAI YAIKQN 100 6 KTHNIATPIKHZ 70 12 IZTOPIAZ KAI E6N0A0TIAZ 200 6 EnllTHMHI YnOAOTIZTQN 135 6 MA8HMATIKQN 160 60 KOINQNIKHZ AIBIKHZHZ 200 7 EOAPMOZMENQN MA6HMATIKQN no 6 MHXANIKQN XQPOTAEIAI KAI ANAT1TYEHI 70 8 MHXANIKQN nAPATQTHZ KAI AIBIKHIHI 100 6 IATPIKHZ 105 6 MHXANOAOTQN MHXANIKQN 80 20 MHXANIKQN nEPIBAAAONTOZ 60 6 IZTOPIAZ KAI APXAIBA8TIAZ 180 9 MOYZIKQN ZnOYAQN 40 7 MOPIAKHZ BIOAOTIAZ KAI TENETIKHZ 100 6 KOINQNIOAOTIAZ 180 6 NOMIKHI 350 17 NOMIKHZ 500 10 MA8HMATIKQN 190 6 OAONTIATPIKHI 75 10 nAIAATQTIKO AHMBTIKHZ EKnAIAEYZHZ 280 7 OIKONOMIKQN EnlZTHMQN 210 6 OIKONOMIKQN EnilTHMQN 320 43 nOAITIKQN EnlZTHMQN 145 6 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 180 6 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 200 79 nOAITIKQN MHXANIKQN 145 6 nAIAATQTIKO nPOZXOAIKHZ EKnAIAEYZHZ 150 8 nAHPOOOPIKHI 65 20 ZYNOAA 3.545 135 nOAITIKHZ EnlZTHMHZ 190 6 nOIMANTIKHI KAI KOINQNIKHI BEOAOTIAI 210 10 190 6 nOAITIKQN EnlZTHMQN 130 34 APXITEKTONON MHXANIKQN 90 7 OIAOZ0OIKQN KAI KOINQNIKQN InOYAQN 190 6 nOAITIKQN MHXANIKQN 160 10 BIOAOTIAZ 105 7 OYIIKHI 145 6 (DAPMAKEYTIKHZ 80 9 TEQAOTIAI 140 8 XHMEIAZ 95 6 tWAOAOTlAI 230 53 AIOIKHZHZ EniXEIPHIEQN 180 8 OYXOAOTIAZ 145 6 oiaoio<diai s nAiAArnriKHi 170 29 EnlZTHMHZ TON YAIKQN 120 6 ZYNOAA 2.600 107 OYZIKHZ 170 29 EnlZT THZ EKnAIA. S THZ ATQT. ZTHN nPOZX. HAIKIA 190 10 XHMEIAI 130 16 HAEKTPOAOTQN MHXANIKQN S TEXNOAOTIAZ YnOA. 225 10 EnlZTHMHZ KAI TEXNOAOTIAZ THAEniKOINQNIQN 100 6 XHMIKQN MHXANIKQN 75 10 BEATPIKON inOYAQN 70 6 EnlZTHMHZ KAI TEXNOAOTIAZ YnOAOTIZTQN 85 6 WYXOAOTIAI 150 15 IATPIKHZ 145 14 BEATPIKON inQYAQN 80 6 ZYNOAA 5.610 905 MABHMATIKfiN 290 10 IZTOPIAZ, APXAIOAOTIAI 8 AIAX. nOAITIZM. ATAQQN 115 6 eoniko METIOBIO iioaytexneio MHXANIKQN HAEKTPBNIKQN YnQAOT. 8 nAHPOO. 180 30 KOINQNIKHZ KAI EKnAIAEYTIKHZ nOAITIKHZ 120 6 ATPONOMQN KAI TOnOTPAtPQN MHXANIKQN APXITEKTONON MHXANIKQN 90 100 13 39 MHXANOAOTQN 8 AEPONAYnHTQN MHXANIKQN OIKONOMIKQN EnlZTHMQN 155 245 10 14 NOZHAEYTIKHZ niKQWOMIKOM FniTTHMnN 115 105 6 6 E0APMOZMENQN MA0HM. & 9YZIKQN EnlZTHMQN 140 10 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 210 18 OPTANQIHI KAI AIAXEIPIIHI AOAHTIZMOY 80 6 HAEKTPOAOTQN MHXANIKQN 8 MHXANIKQN YnQA. 230 73 nOAITIKQN MHXANIKQN 170 10 nOAITIKHZ EnlZTHMHZ KAI AIEBNQN ZXEZEQN 90 6 MHXANIKQN METAAAEIQN METAAAOYPTQN 70 10 OAPMAKEYTIKHZ 125 10 OIAOAOTIAZ 70 6 MHXANOAOTQN MHXANIKQN 110 39 OIAOAOTIAZ 245 10 ZYNOAA 960 60 NAYnHTQN MHXANOAOTQN MHXANIKQN 60 10 OIA0ZOOIAZ 195 10 nOAITIKQN MHXANIKQN 130 36 OYIIKHI 175 10 APXITEKTONON MHXANIKQN 85 6 XHMIKQN MHXANIKQN 120 21 XHMEIAI 125 9 HAEKTPBNIKQN MHXANIKQN KAI MHXAN. YnOA. 130 9 ZYNOAA 1.050 251 XHMIKQN MHXANIKQN 105 6 MHXANIKQN OPYKTQN nOPQN 80 6 3.485 223 MHXANIKQN nAPATQTHI KAI AIOIKHZHZ 130 9 BIBMHXANIKHI AIBIKHIHI KAI TEXNOAOTIAI 100 10 MHXANIKQN nEPIBAAAONTOZ 90 6 AIE8NQN KAI EYPQnAi'KQN InOYAQN 150 10 BIOABTIKQN EOAPMOTQN KAI TEXNOAOTIQN 110 7 ZYNOAA 515 36 NAYTIAIAKQN InOYAQN 150 27 IATPIKHI 125 9 M.WWIH N !M UMUJIMM !*M IIIIWI'M QIKONOMIKHZ EnlZTHMHZ 250 31 IZTOPIAZ KAI APXAIOAOTIAZ 310 9 nPOTPAMMA AIAXEIP. EKKAHZIAZTIKQN KEIMHAIQN 80 12 OPTANQIHI KAI AIOIKHZHI EniXEIPHIEQN 270 65 MA8HMATIKQN 260 9 nPOTPAMMA IEPATIKQN ZnOYAQN 60 12 nAHPOOOPIKHI 140 29 MHXANIKQN EnllTHMHI YAIKQN 150 10 ZYNOAA 140 24 ZTATIZTIKHI KAI AIOAAIZTIKHZ EnlZTHMHI 180 35 OIKONOMIKQN EnlZTHMQN 180 9 M!W«JN!M!IJM^IM!H!«.1:IJ.M.UI.H!I!II!W!I XPHMATOOIKONOMIKHZ & TPAnEZIKHZ aioiKHTIKHZ 125 10 nAIAATQTIKO AHMOTIKHZ EKnAIAEYZHZ 250 9 nPOTPAMMA EKKAHZIAZT. MOYZIKHZ KAI OAATIKHZ 30 3 IUHIDIAKQN IYITHMATQN ZYNOAA 165 1.530 10 227 nAIAATQTIKQ NHniATQTQN nAAITIKQN TEXNQN & EnilTHMQN THI TEXNHI 200 100 9 6 nPOTPAMMA IEPATIKQN ZnOYAON vvunAA 30 60 3 lin!IJJM.H!IJ.IH«y.ll!M!IH,r.WI*J.r.V/.WM nAHPOOOPIKHI 150 6 ■aNOT. ekkahziazt. akaa. hpakaeioy kphthz AHMOZIAZ AIOIKHZHZ 280 15 OIAOAOTIAZ 300 9 nPOTPAMMA ekkahz. MOYZIKHZ KAI WAATIKHI 30 3 AIEBNQN KAI EYPQflAIKON InOYAQN 150 18 OlAOIOitlAI nAIAATQTIKHI KAI 1TYX0A0TIAI 250 8 nPOTPAMMA IEPATIKQN ZnOYAQN 30 3 EniKOINQNIAI, MEIQN KAI nOAITIIMOY 120 12 170 8 ZYNOAA 60 6 KOINQNIKHI ANGPQnOAOTlAI 140 18 XHMEIAZ 150 ■anqtath ekkahziaztikh akaahmia oez/nikhz KOINQNIKHZ nOAITIKHZ 110 10 ZYNOAA 2.705 116 nPOTPAMMA AIAXEIP EKKAHZIAITIKQN KEIMHAIQN 50 3 KOINQNIOAOTIAZ 180 68 60 6 BIKONOMIKHI KAI nEPIOEPEIAKHI ANAnTYEHI 180 18 TEQTPAOIAI 160 6 ZYNOAA 110 9 nOAITIKHI EnllTHMHI KAI UTOPIA! 170 28 AIOIKHIHI EniXEIPHIEQN 220 6 IVYXOAOTIAI 120 12 EnlZTHMHZ TPOOIMQN KAI AIATP0OHZ 100 6 *noi5io noAuTEKVuv kqi ipiiEKVujv oiKoyEVEnijv, optpavoi, pE ooBapEi; ZYNOAA 1.450 199 EnlZTHMQN nPOZX. ATQTHZ & EKnAIA. ZXEAIAIMOY 180 6 naBhoEic k.q. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΑΡΘΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ


2011-05-12T07:48:04Z
2011-05-11


Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.