Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων: Ένας χώρος δημιουργίας για όλους με δράσεις πολιτισμού, εκπαίδευσης, τεχνολογίας, άθλησης

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων: Ένας χώρος δημιουργίας για όλους με δράσεις πολιτισμού, εκπαίδευσης, τεχνολογίας, άθλησης (EL)
Athens Open Schools: A creative place for everyone with recreational, cultural, educational and sports activities (EN)

Ηλιοπούλου (Maria Iliopoulou), Μαρία
Χαζάπη (Irene Chazapis), Ειρήνη

Τα ‘Ανοιχτά Σχολεία’ είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα, μία πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων, με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, που ανοίγει τα σχολικά κτίρια, μετά τη λήξη της πρωινής λειτουργίας του σχολείου, δηλαδή τις απογευματινές ώρες και τα σαββατοκύριακα για τους κατοίκους της πόλης.Τα σχολικά κτίρια, μέσω του προγράμματος, έχουν μετατραπεί σε ζωντανά κύτταρα της γειτονιάς με ψυχαγωγικές, πολιτιστικές, εκπαιδευτικές και αθλητικές δράσεις για όλες τις ηλικίες. Οι δράσεις που προσφέρονται στα Ανοιχτά Σχολεία προτείνονται από τους φορείς της κοινωνίας πολιτών ή από ιδιώτες, επιλέγονται κατόπιν αξιολόγησης και συνδιοργανώνονται από τον φορέα υλοποίησης και τον δήμο Αθηναίων.Το πρόγραμμα ‘Ανοιχτά Σχολεία’ έρχεται να καλύψει μία πάγια ανάγκη των σχολικών κοινοτήτων να χρησιμοποιούν τα σχολικά κτήρια μετά το πέρας των πρωινών μαθημάτων, με τη διαφορά ότι μέσω του Δήμου αυτό γίνεται με ένα συντονισμένο και ασφαλή τρόπο. Σε μία πόλη, όπως η Αθήνα, ή σε άλλες ελληνικές πόλεις που δεν έχουν συμπεριλάβει στον αστικό σχεδιασμό δημόσιους χώρους για τα παιδιά, το ασφαλές σχολικό προαύλιο αξιοποιείται και γίνεται χώρος ελεύθερου ή οργανωμένου παιχνιδιού με τη συνοδεία και επίβλεψη ενηλίκων. (EL)
“Open Schools” is an innovative program, initiated by the Municipality of Athens, which opens up school premises, after the morning school session, during the afternoon hours and on weekends, for the benefit of the neighborhood. The initiative is run thanks to the exclusive donation of the Stavros Niarchos Foundation.Based on this program, the school buildings are converted into living cells of the neighborhood with recreational, cultural, educational and sports activities for all age groups. The activities available at “Open Schools” are proposed by either organizations or individuals and are then selected through a specific evaluation process and co-organized by the organization and the Municipality.The “Open Schools” program takes care of a long-standing need of educational communities to use the school buildings after the morning session is over. In addition, the program ensures that through the Municipality this is implemented and coordinated properly. In a city like Athens, or in other cities in Greece, where urban planning has not taken into consideration the need of open and public spaces; the protected schoolyard can be used for the benefit of children and teenagers under the supervision of parents / adults. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

γειτονιά (EL)
ανοιχτό κάλεσμα (EL)
Δήμος Αθηναίων (EL)
δράσεις (EL)
σχολική κοινότητα (EL)
άθληση (EL)
Ανοιχτά Σχολεία (EL)
πολιτισμός (EL)
τοπική κοινότητα (EL)
εκπαίδευση (EL)
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (EL)
ελεύθερο ή οργανωμένο παιχνίδι (EL)
τεχνολογία (EL)
ανοιχτά προαύλια (EL)
κοινωνία πολιτών (EL)
Open Schools (EN)
school community (EN)
education (EN)
sports (EN)
civil society (EN)
technology (EN)
Municipality of Athens (EN)
open school yards (EN)
local community (EN)
Stavros Niarchos Foundation (EN)
activities (EN)
culture (EN)
neighborhood (EN)
playing - games (EN)
open call (EN)


Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;

Ελληνική γλώσσα

2019-07-27


Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; (EL)
Children’s Spaces or Spaces for Children? (EN)

Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;; Τόμ. 1 (2018): Πρακτικά Συνεδρίου ‘Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης’; 726-734 (EL)
Children’s Spaces or Spaces for Children?; Τόμ. 1 (2018): Πρακτικά Συνεδρίου ‘Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης’; 726-734 (EN)

Copyright (c) 2018 Μαρία Ηλιοπούλου (Maria Iliopoulou) (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.