Παιχνίδια με ψηφίδες στο νηπιαγωγείο

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Παιχνίδια με ψηφίδες στο νηπιαγωγείο (EL)
Playing with mosaic tiles in the kindergarten (EN)

Rachanioti, Eleni
Rompou, Margarita

Το παιχνίδι είναι η κυρίαρχη δραστηριότητα του παιδιού, ιδιαίτερα στην προσχολική ηλικία. Η τέχνη επίσης αποτελεί ένα αναπόσπαστο κοµµάτι της ανθρώπινης ύπαρξης και βασικό παράγοντα της ανάπτυξης του παιδιού. Η επαφή με τη τέχνη βοηθάει τους μαθητές να αναπτυχθούν ολόπλευρα και να αποκτήσουν ευαισθησία, ικανότητα για μάθηση, κριτική σκέψη και δημιουργικότητα. Η «εις βάθος προσέγγιση της τέχνης», την οποία υιοθετήσαμε κατά την υλοποίηση του διδακτικού σεναρίου «Παιχνίδια με ψηφίδες στο νηπιαγωγείο» προάγει την τέχνη, χρησιμοποιώντας ως «όχημα» το παιχνίδι. Η ίδια η δράση αποτελεί µια εναλλακτική πρόταση της Εικαστικής Αγωγής στο σχολείο µε γενικό σκοπό την προσωπική ολοκλήρωση µέσα από την τέχνη και την ελεύθερη προσωπική έκφραση και ανάπτυξη του µαθητή, ως δηµιουργού και ως ευαίσθητου παρατηρητή του περιβάλλοντος. (EL)
Playing is the dominant activity of the child, especially in early childhood. Art also constitutes an integral part of the human existence and a key factor in child development. Additionally, contact with art helps students to develop in a complete way, gain sensitivity, develop the ability to learn, exercise critical thinking as well as cultivate creativity. The "high scope art approach", which we adopted in the implementation of our teaching scenario "Playing with mosaic tiles in the kindergarten", promotes art, with the use of playing as a "vehicle". The activity itself constitutes an alternative of art education at school, with the general aim of personal fulfillment through art, freedom of expression and the student’s personal development not only as a creator but as a sensitive observer of the environment. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

ψηφίδες (EL)
τέχνη (EL)
παιχνίδι (EL)
εις βάθος προσέγγιση της τέχνης (EL)
art (EN)
mosaic tiles (EN)
playing (EN)
high-scope art approach (EN)


Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

2016-12-13


ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH (EL)

2459-3737
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 2 (2016); 156-176 (EL)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 2 (2016); 156-176 (EN)

Copyright (c) 2016 Eleni Rachanioti, Margarita Rompou (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.