Αξιολογώντας την ποιότητα στο νηπιαγωγείο με τη χρήση της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος για την Προσχολική Εκπαίδευση (ECERS-R)

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Αξιολογώντας την ποιότητα στο νηπιαγωγείο με τη χρήση της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος για την Προσχολική Εκπαίδευση (ECERS-R) (EL)
Assessing quality in kindergarten, through the use of Early Childhood Environmental Rating Scale (ECERS-R) (EN)

Botsoglou, Kafenia
Kakana, Domna Mika

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της Κλίμακας αξιολόγησης για τη προσχολική Εκπαίδευση (ECER-R) σε 40 τάξεις νηπιαγωγείων. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μεταφρασμένη και προσαρμοσμένη στην Ελληνική πραγματικότητα κλίμακα (Μπότσογλου & Κακανά, 2013) και η εφαρμογή της, έγινε από 10  ειδικά εκπαιδευμένους ερευνητές.Τα αποτελέσματα της εφαρμογής της κλίμακας, δεν μας αφήνουν να διαμορφώσουμε μια ενθαρρυντική εικόνα σχετικά με την ποιότητα  των προσχολικών τάξεων, παρόλα αυτά όμως προκύπτουν κατά την γνώμη μας ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία, στα οποία αν δοθεί μεγαλύτερη προσοχή και γίνει μεθοδευμένη  προσπάθεια, μπορούν να αποτελέσουν καθημερινές πρακτικές στο ελληνικό νηπιαγωγείο, και η εφαρμογή τους να συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμισή του. (EL)
This paper presents the results from the application of early childhood environmental rating scale (ECERS-R) in 40 kindergarten classes. The survey used the translated and adapted to the Greek reality version (Botsoglou & Kakana, 2013) and its implementation, it became by 10 specially trained investigators.The results of the application of the scale, do not allow us to shape an encouraging picture of the quality of pre-school classes; however arise according to our view some interesting points which if taken under consideration can upgrade the quality of the  daily practices in Greek kindergarten. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

ποιότητα στη προσχολική εκπαίδευση (EL)
κλίμακες αξιολόγησης (EL)
quality in early childhood education (EN)
environmental rating scales (EN)
Ecers-R (EN)


Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

2016-02-01


ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH (EL)

2459-3737
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 1 (2015); 4-14 (EL)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 1 (2015); 4-14 (EN)

Copyright (c) 2016 Kafenia Botsoglou, Domna Mika Kakana (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.