δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Αειφόρο ελληνικό σχολείο (EL)
Greek Sustainable School (EN)

Trikaliti, Aggeliki

Το Πρόγραμμα Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο είναι ένα πρόγραμμα που προωθεί τη φιλοσοφία του αειφόρου σχολείου. Το αειφόρο σχολείο  λειτουργεί ως Κοινότητα, στοχεύοντας  να δημιουργήσει το κατάλληλο σχολικό κλίμα στο οποίο ενθαρρύνεται η ενασχόληση  όλων με τα κοινά και τη διαχείρισή τους, υπηρετείται η δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα, προάγεται η μάθηση, ο πολιτισμός, η αειφόρος ανάπτυξη, η υγεία και διαμορφώνονται ενεργοί και δημιουργικοί πολίτες. Το πρόγραμμα Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο προσπαθεί να ενεργοποιήσει  μηχανισμούς μετασχηματισμού του σχολείου σε αειφόρο. Υιοθετείται η ολιστική προσέγγιση του σχολείου ως οργανισμού και για να ενθαρρυνθούν οι εκπαιδευτικοί να εμπλακούν σταδιακά σε διαδικασίες μετασχηματισμού του σχολείου τους και να   παρακολουθούν την πορεία των αλλαγών που επιφέρουν η αειφορία στο σχολείο κατανέμεται και οργανώνεται  γύρω από οκτώ πυλώνες. Οι οκτώ πυλώνες είναι: δημοκρατία και συμμετοχή, πλαίσιο μάθησης, πολιτισμός και τέχνες, κτίριο και αυλή, ενέργεια και μετακινήσεις, νερό και απορρίμματα, υγεία και διατροφή, από το τοπικό στο παγκόσμιο (EL)
The “Greek Sustainable School” is a program that promotes the philosophy of sustainable school. The sustainable school is a visionary school that operates as a community, aiming to create a suitable school climate in which the involvement of all members in the management of common goods is encouraged, the democracy and human rights served, learning, culture, health and sustainable development are promoted and active and creative citizens are developed. The program Greek Sustainable School tries to highlight the school's transformation mechanisms in sustainable.  Τhe whole school approach has adopted and the introduction of sustainability in school is divided and organized around eight pillars, in order to encourage teachers to engage incrementally in processes of transformation of their schools and to monitor the progress of the changes they make. The eight pillars are: Democracy and Participation, Learning Framework, Culture and Arts, Building and Yard, Energy and Transportations, Water and Waste, Health and Nutrition, from the Local to the Global. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (EL)
μετασχηματισμός του σχολείου (EL)
σχολικό κλίμα (EL)
Αειφόρο Σχολείο (EL)
ενεργός πολίτης (EL)
ολιστική προσέγγιση (EL)
Sustainable School (EN)
Education for Sustainable Development (EN)
school climate (EN)
citizenship (EN)
school transformation (EN)
whole school approach (EN)


Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

2016-02-01


ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH (EL)

2459-3737
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 1 (2015); 125-129 (EL)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 1 (2015); 125-129 (EN)

Copyright (c) 2016 Aggeliki Trikaliti (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.