Η συμβολή των εφαρμογών στην εξέλιγη των επιχειρήσεων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Η συμβολή των εφαρμογών στην εξέλιγη των επιχειρήσεων (EL)

Λαμπροπουλος Κωνσταντινος (EL)
Labropoulos Konstantinos (EN)

Τσαφαρακης Στελιος (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Ζοπουνιδης Κωνσταντινος (EL)
Ατσαλακης Γεωργιος (EL)
Technical University of Crete (EN)
Zopounidis Konstantinos (EN)
Tsafarakis Stelios (EN)
Atsalakis Georgios (EN)

Στη σημερινή εποχή, οι άνθρωποι επιθυμούν και σε ορισμένες των περιπτώσεων «απαιτούν», να λαμβάνουν μια όσο το δυνατόν υψηλότερη και εξατομικευμένη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν προϊόντα ή υπηρεσίες που λαμβάνουν. Τη λήψη όλων αυτών των δεδομένων και των πληροφοριών θέλουν να την πραγματοποιούν κάθε στιγμή, σε όποιο σημείο και εάν βρίσκονται, καθώς επίσης και με κάθε διαθέσιμο μέσο, φορητή ή άλλη συσκευή έχουν στη διάθεσή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η υιοθέτηση και η χρήση τεχνολογικών εφαρμογών (applications), τις οποίες οι επιχειρήσεις καλούνται να χρησιμοποιούν, προς όφελος δικό τους, αλλά περισσότερο προς όφελος των χρηστών – πελατών τους. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν σε ένα νέο πλαίσιο λειτουργίας και διαχείρισης των επιχειρησιακών τους διαδικασιών, προκειμένου να καταστούν βιώσιμες και παράλληλα να αναπτύξουν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, έναντι άλλων ομοειδών επιχειρήσεων του κλάδου τους. Στη σημερινή σύγχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα, στον τουριστικό κλάδο που μελετάται πιο εμπεριστατωμένα, υπάρχει ένας συνεχής πολλαπλασιασμός των «φορητών» εφαρμογών, που μπορούν να βρουν πρόσφορο έδαφος χρήσης και οι οποίες εφαρμόζονται σε μια σειρά διαφορετικών λειτουργιών. Η μελέτη που πραγματοποιείται παρουσιάζει διάφορες προσεγγίσεις ως προς τις εφαρμογές αυτές και τη χρήση τους από τις επιχειρήσεις του τουριστικού χώρου, ενώ εξετάζονται και εκείνα τα κριτήρια που αφορούν τις διαστάσεις, τόσο του πλαισίου χρήσης των εφαρμογών αυτών, όσο και της προσαρμογής των επιχειρήσεων και των χρηστών – πελατών στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται. Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης, αναλύονται ο σκοπός εκπόνησης του όλου εγχειρήματος, καθώς επίσης και οι στόχοι προς επίτευξη που έχουν τεθεί. Εξετάζονται οι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις υιοθετούν ή θα πρέπει να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές στη λειτουργία τους, ενώ αναλύεται και ο τρόπος με τον οποίο θα πρέπει οι εφαρμογές αυτές να χρησιμοποιηθούν προκειμένου να καταστούν αποτελεσματικότερες, οι προσπάθειες των επιχειρήσεων. Το δεύτερο κεφάλαιο παραθέτει όλους εκείνους τους τομείς των επιχειρήσεων επί των οποίων οι εφαρμογές μπορούν να υιοθετηθούν και να καταστούν αποτελεσματικές, με την κατάλληλη χρήση και υποδομή. Χώροι όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρήν, τα διάφορα πληροφοριακά συστήματα των εταιρειών, όπως επίσης και η επιχειρησιακή ή διεπιχειρησιακή ολοκλήρωση αποτελούν τομείς στους οποίους η υιοθέτηση των τεχνολογικών εφαρμογών μπορεί να αποβεί ιδιαιτέρως σημαντική για την εξέλιξη και των προαγωγή των επιχειρήσεων. Το τρίτο κεφάλαιο της μελέτης είναι αφιερωμένο εξ ολοκλήρου στον κλάδο των τουριστικών επιχειρήσεων και στο πως οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι διάφορες εφαρμογές μπορούν να επηρεάσουν θετικά τη λειτουργία του. Προσδιορίζονται οι έννοιες και οι παράμετροι του «Ηλεκτρονικού Τουρισμού – E – Tourism», ενώ αναλύεται και η σημαντική συνδρομή του διαδικτύου (internet) στον τουριστικό κλάδο. Επίσης, αναφορά γίνεται και στα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης marketing που μπορούν να υιοθετηθούν και να εφαρμοστούν στον τουριστικό χώρο και να αποφέρουν πολύ σημαντικά οφέλη στις επιχειρήσεις εκείνες που θα προσαρμοστούν σε αυτά. Το μεγαλύτερο μέρος του παρόντος κεφαλαίου εξετάζει τις διάφορες εφαρμογές που έχουν αφομοιωθεί και χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις του υπόψιν κλάδου, όπως μπορεί να είναι οι εφαρμογές των on line κρατήσεων, η δημιουργία των ηλεκτρονικών περιπτέρων, οι πανοραμικές φωτογραφίες, τα διάφορα voice portal, κλπ. Τέλος, το τρίτο αυτό κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την παράθεση όλων των παραμέτρων των ηλεκτρονικών εφαρμογών, που συνεισφέρουν θετικά και αποδοτικά στον τουριστικό κλάδο. Ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται και υλοποιούνται οι ηλεκτρονικές εφαρμογές στον τουριστικό κλάδο, με τη χρήση «έξυπνων» κινητών και φορητών συσκευών (tablets), αποτελεί το βασικό αντικείμενο μελέτης στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας. Πέραν των ανωτέρω, το κεφάλαιο αυτό παραθέτει και τα είδη εκείνα των τουριστικών υπηρεσιών που μπορούν να προσφέρουν οι εφαρμογές μέσω των συσκευών αυτών όπως είναι, ποικίλες τουριστικές πληροφορίες, απεικόνιση χαρτών και τοποθεσιών, παροχή βοήθειας και κάθε είδους πληροφόρησης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του χρήστη, καθώς και άλλου είδους συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες. Επιπλέον, για την αντιπροσωπευτικότερη παρουσίαση της χρήσης των εφαρμογών στον εξεταζόμενο κλάδο, αναλύονται και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που μπορεί να έχει η υιοθέτηση τέτοιων εφαρμογών, μέσω των φορητών αυτών συσκευών, στον ευρύτερο τουριστικό χώρο. Πέραν του θεωρητικό πλαισίου επί του οποίου κινείται η μελέτη, για την όσο το δυνατόν αντιπροσωπευτικότερη και πλήρη κατανόηση από τον αναγνώστη του τρόπου χρήσης και λειτουργίας μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής στον τουριστικό κλάδο, εξετάζεται μια συγκεκριμένη εφαρμογή, η οποία πολύ πρόσφατα έχει υιοθετηθεί από ξενοδοχειακές μονάδες του εξωτερικού. Η εφαρμογή αυτή ονομάζεται «Conichi» και αφορά την on line κράτηση ενός δωματίου από τον επισκέπτη, μέσω μιας πλατφόρμας, καθώς επίσης και μια σειρά άλλων υπηρεσιών που μπορεί να λάβει, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθεί καθόλου την υποδοχή (reception) του ξενοδοχείου. Τα τρία (3) κύρια τμήματα στα οποία διακρίνεται η ανάλυση ως προς την εφαρμογή αυτή αφορούν, τον τρόπο λειτουργίας της, την καινοτομία που προσφέρει, καθώς επίσης και τη χρησιμότητα που μπορεί να λάβει ο κάθε πελάτης, μέσω της χρήσης της. Η μελέτη που διενεργείται ως προς τη συμβολή των εφαρμογών στην εξέλιξη των επιχειρήσεων ολοκληρώνεται με το έκτο κεφάλαιο, στο οποίο προκύπτουν τα γενικά συμπεράσματα της ανάλυσης που προηγήθηκε. (EL)
Nowadays, people want and in some cases "required" to take an as high as possible and personalized access to information about products or services they receive. Taking all of these data and information they want to make every moment, anywhere and if they are, as well as by all available means, handheld or other device at their disposal. A prerequisite is the adoption and use of technological applications (applications), which companies are required to use, for their own benefit, but rather for the benefit of users - customers. Businesses will have to adapt to a new operating and management within their business processes in order to become viable and also to develop a significant competitive advantage over other similar enterprises of the industry. In today's modern business, the tourism sector is studied in more detail, there is a constant proliferation of "portable" applications, which can find fertile ground use and applicable to a range of different functions. The study conducted shows different approaches to these applications and their use by businesses in the tourism area are examined and those criteria relating to their dimensions, both the context of use of these applications, and the delivery of adaptation and users - clients to the new situation created. In the first chapter of the study, the development objective of the exercise is analyzed, as well as the objectives to be achieved set. It examines the reasons why businesses adopt or should adopt new technological applications in their operation, and analyzed and how should they be used in applications in order to be more effective, business efforts. The second chapter lists all those areas of business on which applications can be adopted and become effective, the appropriate use and infrastructure. Areas such as e-commerce-business, the various information systems of companies, as well as operational or inter-company integration are areas where the adoption of technological applications can be particularly critical to the development and promotion of business. The third chapter of the study is devoted entirely to the tourism business sector and how technological developments and the various applications can positively affect its operation. Determine the concepts and parameters of "Electronic Tourism - E - Tourism», and analyzed and the significant contribution the internet (internet) in the tourism sector. Also, reference is made to electronic marketing and management systems that can be adopted and implemented in the tourist area and bring very significant benefits to those companies that adapt to them. The biggest part of this chapter examines the various applications that are assimilated and used by businesses in mind industry, as can be are the on line booking applications, the creation of electronic kiosks, the panoramas, the various voice portal, etc. Finally, this third chapter concludes with a listing of all parameters of electronic applications, contributing positively and effectively in the tourism industry. The way they are designed and implemented electronic applications in the tourism industry through the use of «smart» mobile and portable devices (tablets), is the main object of study in the fourth chapter of this work. In addition to the above, this chapter lists and those types of tourist services that can be offered by applications through such devices as, diverse tourist information, map display and location, assistance and all kinds of information during the user's journey and other types of participation in social activities. Moreover, the representative presentation of the use of applications in the industry and analyzes the advantages and disadvantages that can adopt such applications, through these mobile devices, the wider tourist area. Besides the theoretical framework on which moves the study on the possible representative and complete understanding of the usage reader and operation of an electronic application in the tourism sector, a specific application being considered, which recently adopted by hotels of abroad. This application is called «Conichi» and the on line reservation for a room by the guest through a platform, as well as a number of other services that may be taken without the need to visit all the reception (reception) of the hotel. The three (3) main components that distinguish the analysis of this application relate, how it works, the innovation it offers, as well as the utility that can take every customer through its use. The study was conducted in relation to the contribution of the applications in the development of business completed the sixth chapter, which leads to the overall conclusion of the above analysis. (EN)

bachelorThesis

Επιχειρήσεις--Μάρκετινγκ (EL)
Business enterprises--Marketing (EN)


Ελληνική γλώσσα

2016


Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Technical University of Crete::School of Production Engineering and Management (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.