Μέτρηση ικανοποίησης των επιβατών των αεροπορικών εταιριών Aegean και Ryanair

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Μέτρηση ικανοποίησης των επιβατών των αεροπορικών εταιριών Aegean και Ryanair (EL)

Κοκοτας Θεοδοσιος (EL)
Kokotas Theodosios (EN)

Τσαφαρακης Στελιος (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Κρασαδακη-Μητσοτακη Ευαγγελια (EL)
Παπαευθυμιου Σπυριδων (EL)
Technical University of Crete (EN)
Papaefthimiou Spiros (EN)
Tsafarakis Stelios (EN)
Lia Krasadaki (EN)

Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται συγκριτική έρευνα ικανοποίησης επιβατών των αεροπορικών εταιρειών Aegean και Ryanair, όπου κατέχουν πλειοψηφικό μερίδιο αγοράς του ελληνικού επιβατικού κοινού. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μέσω ερωτηματολογίου, καθώς εξασφαλίστηκε σχετική άδεια. Η μέτρηση της ικανοποίησης μελετήθηκε με χρήση της πολυκριτηρίας μεθόδου MUSA (MUlticriteria Satisfaction Analysis). Έτσι, επετεύχθη η διεξαγωγή λογικών αποτελεσμάτων, που αποτυπώνουν με επιτυχία την γνώμη που προφορικά διατυπώνουν οι επιβάτες για τις δύο εταιρίες. Πολλά από τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα, και είναι συνδεδεμένα με την φύση των δύο εταιριών, δηλαδή μιας συμβατικής αεροπορικής εταιρίας, και μιας αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους. Η εργασία αυτή προσδοκά να περιγράψει την γνώμη των επιβατών με επιστημονικό τρόπο, την ανάλυση των στοιχείων που προσδιορίζουν την ικανοποίηση των επιβατών από τις αεροπορικές εταιρίες και την ικανοποίηση ανά ομάδα επιβατών. Συγκεκριμένα, διερευνήθηκαν 6 παράγοντες καταναλωτικής ικανοποίησης, σχετικά με την συνολική εμπειρία του επιβάτη από μια πτήση, και γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων μεταξύ των δύο εταιρειών με σκοπό την διατύπωση προτάσεων που θα βελτιώσουν τις δύο αεροπορικές εταιρίες. (EL)

bachelorThesis

Multicriteria satisfaction analysis (EL)


Ελληνική γλώσσα

2017


Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Technical University of Crete::School of Production Engineering and Management (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.