Εξομοιωτής πτήσης σε εικονική πραγματικότητα με χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης κίνησης χεριού για αλληλεπίδραση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πολυτεχνείο Κρήτης
Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Εξομοιωτής πτήσης σε εικονική πραγματικότητα με χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης κίνησης χεριού για αλληλεπίδραση (EL)
Virtual reality flight simulator with hand-tracking and haptic-feedback (EN)

Δρακοπουλος Παναγιωτης (EL)
Drakopoulos Panagiotis (EN)

Δεληγιαννακης Αντωνιος (EL)
Μανια Αικατερινη (EL)
Χαλκιαδακης Γεωργιος (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Chalkiadakis Georgios (EN)
Technical University of Crete (EN)
Mania Aikaterini (EN)
Deligiannakis Antonios (EN)

Στην παρούσα διπλωματική υλοποιήθηκε ένας πλήρης εξομοιωτής πτήσης, αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας πάνω στους τομείς της εικονικής πραγματικότητας και της τεχνολογίας αναγνώρισης κίνησης χεριού. Συγκεκριμένα, ο χρήστης-πιλότος, έχει τη δυνατότητα προσομοίωσης μιας αληθινής πτήσης μέσα από το πιλοτήριο ενός εκ των πιο διάσημων επιβατικών αεροσκαφών, στον εναέριο χώρο του Ελ. Βενιζέλος και γενικότερα των Αθηνών. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει σε πραγματικό χρόνο με το πιλοτήριο με τα ίδια του τα χέρια, αυξάνοντας έτσι το επίπεδο ρεαλισμού και την εμβύθιση του στο εικονικό περιβάλλον. Τέλος ο χρήστης λαμβάνει ανάδραση αφής στο χέρι του κατόπιν αγγίγματος κουμπιών, διακοπτών του πιλοτηρίου. (EL)
In this thesis, we implemented a fully functional Flight Simulator, utilizing the latest technology on the fields of Virtual Reality and Hand-tracking. Specifically, the user-pilot has the ability to simulate a real flight, inside of a replica cockpit of one of the world’s most famous passenger jets. The simulation takes place at Athens International Airport, and the airspace above it. Furthermore, the user can interact with the cockpit in real time with his own hands, dramatically increasing the level of immersion and realism. Finally, the user receives haptic-feedback upon touching buttons and switches. (EN)

bachelorThesis

Εικονική πραγματικότητα (EL)
Εξομοιωτής πτήσης (EL)
Flight simulator (EN)
Graphics (EN)
Oculus (EN)
Haptic feedback (EN)
Virtual reality (EN)
Hand tracking (EN)

Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Technical University of Crete (EN)

Αγγλική γλώσσα

2017


Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (EL)
Technical University of Crete::School of Electrical and Computer Engineering (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.