Εκπαιδευτική αξιολόγηση

RDF 

 
Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT
Εκπαιδευτική αξιολόγηση

Σαΐτη, Άννα

Αξιολόγηση: Έννοια, σκοποί και αναγκαιότητα, πλαίσια και προβλήµατα εφαρµογής, εξέλιξη και σηµερινή κατάσταση της αξιολόγησης διεθνώς και στη χώρα µας. Το θεωρητικό υπόβαθρο της αξιολόγησης. Οι κύριες θεωρίες αξιολόγησης. Μεθοδολογία αξιολόγησης. Φορείς, είδη αξιολόγησης, προσεγγίσεις, µέθοδοι, τεχνικές, µέσα και υλικά, διαδικασίες, αρχές. Τα αντικείµενα, οι σκοποί και τα κριτήρια στην αξιολόγηση. Αξιολόγηση των έµψυχων συντελεστών της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικού, διευθυντή) και των µη έµψυχων παραγόντων της εκπαίδευσης. Οργάνωση και παρουσίαση των αποτελεσµάτων της αξιολόγησης. Αξιολόγηση προγραµµάτων και διαδικασιών αξιολόγησης. Θεσµικό πλαίσιο της αξιολόγησης. Θέση της αξιολόγησης στο πρόγραµµα σπουδών. Θεσµικό πλαίσιο και ή φιλοσοφία της αξιολόγησης του µαθητή. Προβλήµατα. Η αξιολόγηση του µαθητή και οι γενικοί και ειδικοί παιδαγωγικοί σκοποί / στόχοι.

Text (Education )
Text

έλεγχος των γνώσεων
διαρκής εκπαίδευση
σχολική μελέτη
οργάνωση της εκπαίδευσης
σπουδές εκπαιδευτικών
μέθοδος αξιολόγησης

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση", Υπουργείο Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης (EL)
Operational Programme, Education and Lifelong Learning, Ministry of Education and Lifelong Learning (EN)

2008




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.