see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Εκπαιδευτική αξιολόγηση

Σαΐτη, Άννα

Αξιολόγηση: Έννοια, σκοποί και αναγκαιότητα, πλαίσια και προβλήµατα εφαρµογής, εξέλιξη και σηµερινή κατάσταση της αξιολόγησης διεθνώς και στη χώρα µας. Το θεωρητικό υπόβαθρο της αξιολόγησης. Οι κύριες θεωρίες αξιολόγησης. Μεθοδολογία αξιολόγησης. Φορείς, είδη αξιολόγησης, προσεγγίσεις, µέθοδοι, τεχνικές, µέσα και υλικά, διαδικασίες, αρχές. Τα αντικείµενα, οι σκοποί και τα κριτήρια στην αξιολόγηση. Αξιολόγηση των έµψυχων συντελεστών της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικού, διευθυντή) και των µη έµψυχων παραγόντων της εκπαίδευσης. Οργάνωση και παρουσίαση των αποτελεσµάτων της αξιολόγησης. Αξιολόγηση προγραµµάτων και διαδικασιών αξιολόγησης. Θεσµικό πλαίσιο της αξιολόγησης. Θέση της αξιολόγησης στο πρόγραµµα σπουδών. Θεσµικό πλαίσιο και ή φιλοσοφία της αξιολόγησης του µαθητή. Προβλήµατα. Η αξιολόγηση του µαθητή και οι γενικοί και ειδικοί παιδαγωγικοί σκοποί / στόχοι.

Text (Education )
Text

έλεγχος των γνώσεων
διαρκής εκπαίδευση
σχολική μελέτη
οργάνωση της εκπαίδευσης
σπουδές εκπαιδευτικών
μέθοδος αξιολόγησης


Greek

2008





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)