Περιλαμβάνονται άρθρα που σχετίζονται με τα δύο φύλα στην εκπαίδευση, δημοσιευμένα σε εφημερίδες ως εξής:
1) Εφημερίδα Το Βήμα:
• Λίζα Βάρβογλη, «Οι παράγοντες οι οποίοι διαµορφώνουν τις διαφορές απόδοσης στα θετικά µαθήµατα µεταξύ των δύο φύλων . Γιατί τα κορίτσια υστερούν στα µαθηµατικά. Τα αρνητικά συναισθήµατα των µαθητριών για τους αριθµούς οφείλονται στις προκαταλήψεις που τους εµφυσούν δάσκαλοι, γονείς και συµµαθητές» , Το ΒΗΜΑ, 10/06/2001
• Νότα Τρίγκα, «Λουίζ Nτέρμαν-Σπαρκς : Στο σχολείο δεν έχουν θέση οι µεροληπτικές συµπεριφορές», Το ΒΗΜΑ, 16/10/2005
• Κατερίνα Κολιού, «Όλος ο κόσμος ένα σχολείο», BHMAGAZINO
2) Εφημερίδα Ελευθεροτυπία:
• Ρούλα Παππά-Σουλουνιά, «Το «άβατο» των πανεπιστηµίων», ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 20/11/2005
• «UNICEF 50% των κοριτσιών στον αραβικό κόσµο, αναλφάβητα», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 12/04/2005
• Βούλα Λαμπροπούλου, «Οι γυναίκες είναι περισσότερες, αριστεύουν, αλλά δεν εξελίσσονται. Τα πανεπιστήµια της ανισότητας», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 21/04/2001
• Θάλεια Δραγώνα, «Παρέμβαση: Αλλαγές στις παραδοσιακές ταυτότητες των φύλων είναι αλλαγές στις ηγεµονικές πρακτικές», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 16/05/2006
• Δημήτρης Νανούρης, «Ο χάρτης των δύο φύλων στα ΑΕΙ», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 07/08/2005
3) Εφημερίδα Tο ‘Εθνος:
• Xρ. Στασινόπουλος, «Γυναίκα πρόεδρος στο Xάρβαρντ», ΤΟ ΕΘΝΟΣ, 13/02/2007
• Νικολ. Τρίγκα, «Θηλυκή κατάληψη στα ΑΕΙ», ΤΟ ΕΘΝΟΣ, 05/05/2007
4) Εφημερίδα Καθημερινή:
• Λίνα Γιάνναρου, «Γένους αρσενικού τα ελληνικά AEI. Mόνο το 27% των µελών ∆EΠ είναι γυναίκες και καµία πρύτανης», Καθηµερινή, 30/1/2005
• «Mπορεί τελικά µια γυναίκα να γίνει Aϊνστάιν;» , Καθηµερινή, 13/3/2005
• Μαργαρίτα Πουρνάρα, «Mεγαλώνει το χάσµα κοριτσιών – αγοριών», Καθηµερινή, 19/9/2003
5) Εφημερίδα Τα Νέα
• Αριστοτέλια Πελώνη, «Γένους αρσενικού η πανεπιστηµιακή καριέρα», Τα Νέα, 26/01/2001