Εικόνες με σχετικές οδηγίες για την ενίσχυση του προφορικού λόγου των νηπίων: Κοινά βιώματα από την οπτική της ετερότητας.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Εικόνες με σχετικές οδηγίες για την ενίσχυση του προφορικού λόγου των νηπίων: Κοινά βιώματα από την οπτική της ετερότητας.

Καμπέρη Τζουριάδου, Ελένη
Πανταζή, Σταυρούλα

Το παιδαγωγικό υλικό, σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο», απευθύνεται τόσο σε νηπιαγωγούς όσο και σε παιδιά που φοιτούν σε νηπιαγωγεία της γενικής εκπαίδευσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλα τα παιδιά. Το εικονιστικό υλικό προέρχεται κυρίως από έργα τέχνης. Σε πολλές περιπτώσεις το έργο τέχνης «χρησιμοποιήθηκε» για καθαρά παιδαγωγικούς σκοπούς. ενώ παράλληλα με αυτό, επιδιώκονται η αισθητική ευαισθητοποίηση του παιδιού και ο εθισμός του στην απόλαυση του εικαστικού αποτελέσματος. Οι παιδαγωγικές δραστηριότητες μέσα από τα συγκεκριμένα έργα τέχνης μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε ποικίλες ομάδες παιδιών προσχολικής ηλικίας, να ενταχθούν σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα και να διδάσκονται με διαφορετικές μεθόδους. Συγκεκριμένα, το υλικό αυτό ο/ η νηπιαγωγός μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως εφόρμηση για να αναδείξει τα κοινά πολιτισμικά στοιχεία της καθημερινότητας σε διάφορες ομάδες.

Text (Handbook, Education )
Text

καλές τέχνες
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
νηπιαγωγείο
πολιτιστική διαφορά
προσχολική αγωγή
ζωγραφική
αθίγγανος


Ελληνική γλώσσα

2004





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.