Διάρκεια Σπουδών: Μία κριτική προσέγγιση ενός μη δείκτη

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Διάρκεια Σπουδών: Μία κριτική προσέγγιση ενός μη δείκτη

Κρεμμύδας, Δημήτριος

Ο δείκτης της διάρκεια σπουδών των φοιτούντων στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της χώρας προκύπτει από την ιδιαιτερότητα του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να χορηγεί απεριόριστο (στο παρελθόν) ή αρκετά μεγάλο χρόνο (από το 2007, δύο φορές ο προβλεπόμενος χρόνος φοίτησης) στους φοιτητές του έτσι ώστε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Εμείς θα καταδείξουμε ότι δεν είναι δυντόν η διάρκεια σπουδών να δώσει συγκεκριμένα συμπεράσματα γιατί από την μία υπάρχουν σοβαρά μεθοδολογικά θέματα που δεν έχουν αποσαφηνιστεί και από την άλλη διάφοροι πολύπλοκοι παράγοντες επηρεάζουν τον δείκτη αυτόν με συνέπεια να είναι μειωμένη η ερμηνευτική του ικανότητα.

Text (Report)
Text

πανεπιστήμιο
διάρκεια σπουδών
εκπαιδευτική πολιτική


Ελληνική γλώσσα

2011





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.