Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή

Κούρκουλου, Καλλιόπη
Αθανασοπούλου, Ιωάννα

540: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
340: Κιαπίδου, Ειρήνη-Σοφία

Οι εισηγητές επικεντρώνονται στον απολογισμό των δραστηριοτήτων του Προγράμματος, προσπαθώντας να τις κωδικοποιήσουν σε δύο άξονες: (α) στις περισσότερο ή λιγότερο θετικές εξελίξεις μετά από τις παρεμβάσεις του Προγράμματος και (β) στις αρνητικές εξελίξεις. Η κωδικοποίηση αυτή αφορά τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς στην εκπαίδευση των παιδιών ρόμικης καταγωγής, δηλαδή το Δήμο, την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τη Νομαρχία, την τσιγγάνικη κοινότητα, τη μη τσιγγάνικη κοινότητα – δηλ. στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, αλλά και στα χωριά, στις περιοχές δηλαδή όπου υπάρχει τσιγγάνικη παρουσία-, και τέλος, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες.

Text
Text (Education , Conference or workshop item (Presentation))

κοινωνικός αποκλεισμός
καθυστέρηση στα μαθήματα
κοινωνικοοικονομικές συνθήκες
σχολική φοίτηση
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
δημόσιες αρχές
κοινωνική ενσωμάτωση
διακοπή της σχολικής φοίτησης
αθίγγανος
ρατσισμός


Ελληνική γλώσσα

2004


Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισμό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόμικη προέλευση 1997-2000: 4ο επιστημονικό συνέδριο, Ιωάννινα, 8–9 Ιουνίου 2001




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.