δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Ικανοποίηση πελατών κινητής τηλεφωνίας σε σχέση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των παρόχων: Ο ρόλος της χρηστικότητας
της εμπιστοσύνης κα

Μπαρτζελιώτης Κωνσταντίνος
Κωνσταντινίδης Δημήτριος - Παναγιώτης

Αθανάσιος Παπαδημητρίου Επιστημονικός Συνεργάτης

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2015)

Ικανοποίηση Πελατών
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Διοίκηση Μάρκετινγκ
Κινητές Επικοινωνίες στην Ελλάδα
Marketing Man
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2015


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.