Tα στοχαστικά μαθηματικά σε χώρους άτυπης μάθησης: Ένα παράδειγμα από το Μουσείο Ηρακλειδών

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Tα στοχαστικά μαθηματικά σε χώρους άτυπης μάθησης: Ένα παράδειγμα από το Μουσείο Ηρακλειδών

Αμπλιανίτη Βασιλική

Ψυχάρης Γεώργιος Αναπλ. Καθηγητής
Πόταρη Δέσποινα Καθηγήτρια (Επιβλέπουσα)
Ζαχαριάδης Θεοδόσιος Καθηγητής

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2016)

Inquiry – based learning
Intuitive understanding
Interaction
Στάδια διερεύνησης
Randomness
Probability
Τυχαιότητα
Διαισθητικές αντιλήψεις
Αλληλεπίδραση
Πιθανότητα

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2016


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.