Tα στοχαστικά μαθηματικά σε χώρους άτυπης μάθησης: Ένα παράδειγμα από το Μουσείο Ηρακλειδών

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Digital Library of Grey Literature
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Tα στοχαστικά μαθηματικά σε χώρους άτυπης μάθησης: Ένα παράδειγμα από το Μουσείο Ηρακλειδών

Αμπλιανίτη Βασιλική

Ψυχάρης Γεώργιος Αναπλ. Καθηγητής
Πόταρη Δέσποινα Καθηγήτρια (Επιβλέπουσα)
Ζαχαριάδης Θεοδόσιος Καθηγητής

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2016)

Inquiry – based learning
Intuitive understanding
Interaction
Στάδια διερεύνησης
Randomness
Probability
Τυχαιότητα
Διαισθητικές αντιλήψεις
Αλληλεπίδραση
Πιθανότητα

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Greek

2016


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)