Η συμβολή της καινοτομίας στην αντιμετώπιση του Μυωπικού Marketing

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Η συμβολή της καινοτομίας στην αντιμετώπιση του Μυωπικού Marketing

Ξυλογιάννη Ειρήνη

Παπαδημητρίου Αθανάσιος

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2016)

Innovation
Marketing orientation
Marketing Myopia
Μυωπικό Μάρκετινγκ
Καινοτομία
Προσανατολισμός Μάρκετινγκ
Παγκόσμια αγορά
Πληροφορία
Global Market
Information

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2016


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.