Έρευνα μέτρησης Ικανοποίησης πελατών στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Έρευνα μέτρησης Ικανοποίησης πελατών στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα

Βλαχογιάννης Ηλίας
Καλλιγέρη Αθηνά-Βασιλική

Αθανάσιος Παπαδημητρίου Επιστημονικός Συνεργάτης ΕΚΠΑ

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2016)

συνδρομητική τηλεόραση
ποιότητα
πιστότητα
ικανοποίηση
loyalty
τηλεπικοινωνίες
cable TV
satisfaction
quality
telecommunications

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2016


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.