Μεταγνωστικές στρατηγικές των μαθητών της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Μεταγνωστικές στρατηγικές των μαθητών της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος

Δάλλας Μάρκος

Δέσποινα Πόταρη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια (Επιβλέπουσα)
Χαράλαμπος Σακονίδης Καθηγητής
Παναγιώτης Σπύρου Αναπληρωτής Καθηγητής

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2014)

Διαδικασία επίλυσης προβλήματος
Μεταγνωστικές στρατηγικές
Metacognitive strategies
Metacognition
Problem solving process
Μεταγνώση
Αυτορρύθμιση
Παρακολούθηση
M

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2014


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.