Η συμβολή του Μάρκετινγκ και των Δικτυακών Εξωτερικοτήτων στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Digital Library of Grey Literature
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Η συμβολή του Μάρκετινγκ και των Δικτυακών Εξωτερικοτήτων στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Βασαλάκη Μαρία

Τέτα Σταμάτη Δρ.
Παναγιώτης Γεωργιάδης Καθηγητής

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2011)

Διάδοση από στόμα σε στόμα
Μοντέλο ενστερνισμού
Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ
Δικτυακές εξωτερικότητες
Περιγραφική στατιστι

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Greek

2011


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)