Μια πολυδιάστατη μελέτη της μάθησης της έννοιας της αναλογίας: το φαινόμενο της ψευδοαναλογίας

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Μια πολυδιάστατη μελέτη της μάθησης της έννοιας της αναλογίας: το φαινόμενο της ψευδοαναλογίας

Καλαθά Χριστίνα

Δέσποινα Πότα
Αθανάσιος Γαγάτσης Καθηγ. Τμήμ. Επιστημών της Αγωγής Πανεπιστήμιο Κύπρου
Θεοδόσης Ζαχαριάδης Καθηγ. Τμήμ. Μαθηματικών ΕΚΠΑ

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2012)

Προβλήματα ψευδοαναλογίας
Μετα-αναλογική ενημερότητα
Μαθηματική αναλογική σκέψη
Proportional reasoning
Meta-aw
Αναλογία
Problem solving
Λεκτική αναλογία

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2012


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.