Η επίδραση της ομοιόμορφης και μη ομοιόμορφης κατανομής των καταναλωτών στις δικτυακές αγορές

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Digital Library of Grey Literature
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Η επίδραση της ομοιόμορφης και μη ομοιόμορφης κατανομής των καταναλωτών στις δικτυακές αγορές

Γραμμένου Μαρία

Δημήτρης Βαρουτάς Επικ. Καθηγ.
Μάρκος Τσελεκούνης Υποψήφιος διδάκτωρ

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2012)

Consumer distribution
Network economics
Κατανομή καταναλωτών
Νόμος Zipf
Δικτυακές εξωτερικότητες
Network externalities
Προθυμία για πληρωμή
Οικονομική των δικτύων

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Greek

2012


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)