Η έννοια του μάρκετινγκ σε σχέση με την κατηγορία πελάτη και αγοράς

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Η έννοια του μάρκετινγκ σε σχέση με την κατηγορία πελάτη και αγοράς

Μητράκου Ευαγγελία
Δημητρακόπουλος Παναγιώτης

Αθανάσιος Παπαδημητρίου Επιστημονικός Συνεργάτης

Διπλωματική εργασία (Εκπονήθηκε το έτος: 2014)

Υπηρεσίες
Προϊόντα
Services
Products
Social marketing
Technology
Πολιτικό μάρκετινγκ
Κοινωνικό μάρκετινγκ
Political marketing
Τεχνολογία

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EL)
University of Athens (EN)

Ελληνική γλώσσα

2014


National and Kapodistrian University of Athens (UOA)

All rights remain with the author, until they expire.
Access to the work is permitted for personal, educational or research use only.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.