Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων

 
This item is provided by the institution :

Repository :
E-Locus Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2005 (EN)

Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων

Φραγκιουδάκη, Ειρήνη Ν

text
Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες


Greek

2005


Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Ψυχολογίας--Πτυχιακές εργασίες




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)