Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
University of Crete
Repository :
E-Locus Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT
2005 (EN)
Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων

Φραγκιουδάκη, Ειρήνη Ν

text

Πανεπιστήμιο Κρήτης (EL)
University of Crete (EN)

2005




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)