Επικοινωνιακές στρατηγικές δόμησης της εικόνας μιας χώρας ως brand : η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας

 
This item is provided by the institution :
University of Crete
Repository :
E-Locus Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



2010 (EN)
Επικοινωνιακές στρατηγικές δόμησης της εικόνας μιας χώρας ως brand : η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας

Φωλά, Μαρία

Χ. Βερναρδάκης
Μ. Μενδρινού
Κ. Λάβδας

text

Πανεπιστήμιο Κρήτης (EL)
University of Crete (EN)

2010




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)