King Pong : Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Πολυμορφικού Παιχνιδιού Τύπου Pong

 
This item is provided by the institution :

Repository :
E-Locus Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)

King Pong : Design and implementation of a multimodal pong game
King Pong : Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Πολυμορφικού Παιχνιδιού Τύπου Pong

Στάμου, Απόστολος Κωνσταντίνου

Στεφανίδης, Κωνσταντίνος

ήμερα, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια θεωρούνται ως μία σημαντική πηγή διασκέδασης για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την ηλικία τους, το γένος τους και το κοινωνικοοικονομικό τους επίπεδο. Όμως, η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών προωθεί στην αγορά παιχνίδια τα οποία όχι μόνο απαιτούν αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις δοκιμάζουν τις αισθητήριες και μηχανικές ικανότητες των παικτών. Κατά συνέπεια, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των παιχνιδιών καθίστανται μη προσβάσιμα για άτομα με ειδικές ανάγκες και ειδικότερα για άτομα με προβλήματα όρασης και κινητικές δυσκολίες. Το παιχνίδι King Pong είναι μία καθολικά προσβάσιμη επανέκδοση του κλασικού παιχνιδιού PONG το οποίο προάγει την συμπερίληψη των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην διασκέδαση. Το King Pong απευθύνεται όχι μόνο στα άτομα με ειδικές ανάγκες αλλά και στους αρτιμελείς παίκτες ενισχύοντας την συνεργασία και την αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών διαφορετικών κατηγοριών. Το King Pong εστιάζει στην ισοδυναμία μεταξύ διαφορετικών μορφών παρουσίασης πληροφορίας και στην πολύ-αισθητηριακή αντίληψη γύρω από την ιδέα ενός πολυμορφικού χώρου παιχνιδιού – οπτική, ακουστική και απτική αναπαράσταση. Κύριος στόχος αυτής της εργασίας είναι να συνδυάσει και να ενσωματώσει όλες αυτές τις διαφορετικές αναπαραστάσεις έτσι ώστε να μειωθεί σημαντικά η επίδραση συγκεκριμένων περιορισμών των χρηστών στην αλληλεπίδραση με το παιχνίδι. Για αυτό τον σκοπό, το King Pong χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό ακουστικό περιβάλλον καθώς και αρκετές απτικές συσκευές. Πιο συγκεκριμένα, το King Pong υποστηρίζει δισδιάστατο χωρικά κατανεμημένο ήχο και απτική ανάδραση. Επίσης, επιτρέπει . Στα διπλά παιχνίδια, οι αντίπαλοι μπορούν να μοιράζονται τον ίδιο υπολογιστή ή να παίζουν διαδικτυακά. Επιπρόσθετα, το King Pong έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσαρμόζεται στα διάφορα επίπεδα οπτικής ικανότητας του παίκτη. Τέλος, το παιχνίδι προσφέρει την δυνατότητα εγγραφής και αναπαραγωγής η οποία διευκολύνει την διαδικασία της αξιολόγησης και ανάλυσης του παιχνιδιού. (EL)
Today, computer games are considered as an important source of entertainment for people of all ages, genders and socioeconomic backgrounds. However, the game development industry releases games which not only require but in some cases challenge human sensory and motor abilities. Therefore, the vast majority of these games are rendered inaccessible for disabled people, in particular for visually and motor impaired. King Pong is a universally accessible remake of the classic Pong game fostering the inclusion of people with disabilities to computer games entertainment. King Pong is targeted not only to disabled but also to able-bodied users and thus promotes collaboration and interaction between diverse user groups. King Pong focuses on the cross-modal equivalence and multi-sensory perception around the concept of a multimodal game space - visual, auditory and haptic display. Α key objective of this work is to combine and integrate all these modalities in order to significantly reduce the effect of certain user limitations on interaction and gaming. To this end, King Pong employs an innovative auditory environment and several haptic devices. In particular, King Pong supports a spatially localized audio environment and force feedback (translating sound into haptic feedback). It may be played either by one player and the computer as opponent or by two players. In two-player mode, the opponents can share the same computer or alternatively play the game over the network. Moreover, the game has been designed to adapt to different levels of visual disability. King Pong also supports recording and playback of game play activities for offline analysis and evaluation. (EN)

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης


English

2007-12-07


Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)