Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
E-Locus Ιδρυματικό Καταθετήριο
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Νευρολογικό υπόστρωμα της διαταραχής μετατραυματικού στρες : επιδράσεις στη μνήμη και την μάθηση
Neurobiology of PTSD: memory and learn

Κλινάκη, Ελευθερία

Καστελλάκης, Ανδρέας

Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση να περιγράψει το νευροβιολογικό υπόστρωμα της Διαταραχής Μετατραυματικού Στρες (PTSD), καθώς και τα νευρογνωστικά ελλείμματα που παρουσιάζουν οι ασθενείς αυτοί ως απόρροια της διαταραχής τους. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή της διαταραχής και στη συνέχεια αποσαφηνίζονται τα χαρακτηριστικά που τη διέπουν. Στη συνέχεια αποσαφηνίζονται τα νευροβιολογικά συστήματα που ρυθμίζουν τις απαντήσεις στο στρες και περιλαμβάνουν ενδοκρινικές και νευροδιαβιβαστικές οδούς καθώς και ένα δίκτυο με εγκεφαλικές περιοχές που συντελούν στην ανάπτυξη των συμπτωμάτων και των νευρογνωστικών ελλειμμάτων που σχετίζονται με τη διαταραχή. Έπειτα γίνεται εκτενής ανάλυση πρωτογενών ερευνών και παρουσιάζονται τα νευρογνωστικά αποτελέσματα σε ένα ευρύ φάσμα γνωστικών πεδίων όπως είναι η μνήμη, η προσοχή και η μάθηση. Τέλος παρουσιάζονται οι επικρατέστερες φαρμακολογικές και ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις για τη θεραπεία της διαταραχής. (EL)

text
Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες

Αμυγδαλή
Φαρμακοθεραπεία και PTSD
Προσοχή
Απόσβεση
Νευρογνωστικά ελλείμματα
Προμετωπιαίος φλοιός
Νευροβιολογικοί παράγοντες
Εκτελεστικές λειτουργίες
Ιππόκαμπος
Εξαρτημένη μάθηση και PTSD
PTSD
Διαταραχή μετατραυματικού στρες
Επαναπαγίωση
Ψυχοθεραπεία και PTSD
Μνήμη
Παγίωση


Ελληνική γλώσσα

2016


Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Ψυχολογίας--Πτυχιακές εργασίες




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.