Μάρκετινγκ αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων των γυναικείων συνεταιρισμών των γεωγραφικών διαμερισμάτων Μακεδονίας και Θράκης

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Μάρκετινγκ αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων των γυναικείων συνεταιρισμών των γεωγραφικών διαμερισμάτων Μακεδονίας και Θράκης

Σπυρούλια, Ιωάννα

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να γίνουν γνωστοί οι τρόποι προώθησης των παραδοσιακών προϊόντων που χρησιμοποιούνται από τους γυναικείους συνεταιρισμούς και τους επιχειρηματίες των γεωγραφικών διαμερισμάτων Μακεδονίας και Θράκης. Για το λόγο αυτό συντάχθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από ανθρώπους που ασχολούνται με αυτού του είδους τα προϊόντα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι τρόποι προώθησης που καθένας επιλέγει εξαρτώνται από πολλές παραμέτρους, όπως το μορφωτικό του επίπεδο, η οικονομική του κατάσταση και η επαφή που έχει με την τεχνολογία. Σε όλα αυτά βέβαια το ρόλο τους έχουν παίξει και η ιστορική εξέλιξη της χώρας μας, αλλά και της θέσης που κατέχει η γυναίκα μέσα στην κοινωνία στο πέρασμα των αιώνων. Επίσης, γίνεται κατανοητό μέσω αυτής της έρευνας ότι το κράτος πρέπει να συμβάλλει με τους δικούς του μηχανισμούς και μέσω κινήτρων να δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στον συγκεκριμένο τομέα και τους ίδιους τους ανθρώπους.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Παραδοσιακά προϊόντα
Γυναικείοι συνεταιρισμοί - Ελλάδα - Θράκη
Women cooperatives - Greece - Thrace
Γυναικείοι συνεταιρισμοί - Ελλάδα - Μακεδονία
Traditional products
Women cooperatives - Greece - Macedonia

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2012-07-16


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)