Η συχνότητα κατανάλωσης τηγανιτής πατάτας από μαθητές γυμνασίου του Ν. Αττικής: διατροφική αξιολόγηση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Η συχνότητα κατανάλωσης τηγανιτής πατάτας από μαθητές γυμνασίου του Ν. Αττικής: διατροφική αξιολόγηση

Ανδρέου, Αικατερίνη

Η παρούσα πτυχιακή εργασία, ερευνά την συχνότητα κατανάλωσης τηγανιτών πατατών, τόσο των φρέσκων όσο και των προτηγανισμένων καταψυγμένων τηγανιτών πατατών καθώς επίσης και των chips. Η συχνότητα κατανάλωσης αφορά των μαθητικό πληθυσμό του γυμνασίου ηλικίας 11-13 ετών. Το δείγμα μας συλλέχθηκε από τον Ν. Αττικής. Η συχνότητα κατανάλωσης των προαναφερθέντων μορφών τηγανιτής πατάτας ερευνώνται στο διάστημα εντός 15θημέρου και στην διάρκεια της μέρας (πρωί, μεσημέρι, απόγευμα , βράδυ), καθώς και στους χώρους κατανάλωσης, οι οποίοι προσδιορίζονται ανάλογα με τους χώρους παραμονής των παιδιών έτσι έχουμε : εντός της οικίας τους, σε σπίτια φίλων τους, εντός του σχολείου, σε εστιατόρια, fast food, εκδρομές. Τέλος εξετάσαμε την συχνότητα μαγειρέματος τηγανιτών πατατών από τους γονείς των παιδιών, το είδος του ελαίου που χρησιμοποιούν για το τηγάνισμα των πατατών καθώς και το είδος των πατατών που συνηθίζουν να μαγειρεύουν, και τέλος την συχνότητα επαναληπτικότητας του τηγανιτού ελαίου ή την προσθήκη φρέσκου ελαίου μεταξύ διαδοχικών τηγανισμάτων.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Έλαια και λίπη
Πατάτες - Διατροφή
Frying
Potatoes - Nutririon
Τηγάνισμα
Oils and fats

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2007-11-08


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.