Έρευνα αγοράς για το επώνυμο μέλι και η απήχηση που έχει στους καταναλωτές το μείγμα μάρκετινγκ του

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2005 (EN)
Έρευνα αγοράς για το επώνυμο μέλι και η απήχηση που έχει στους καταναλωτές το μείγμα μάρκετινγκ του

Γαλανού, Ρεβέκκα

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

μάρκετινγκ
Διαφήμιση - Ελλάδα
ιδιότητες
προώθηση
Τροφή - Μάρκετινγκ
διαφήμιση
Μέλι
παραγωγή

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2005


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)