Ο ρόλος της διαφήμισης στην κατανάλωση των προϊόντων διατροφής light

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2002 (EN)
Ο ρόλος της διαφήμισης στην κατανάλωση των προϊόντων διατροφής light

Φουντουκίδου, Ξένη

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

μάρκετινγκ
τρόφιμα χαμηλών θερμίδων
Τροφή - Μάρκετινγκ
Τηλεοπτική διαφημίση - Τροφή
Διαφήμιση
καταναλωτές

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2002


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)