Στρατηγικές γεωγραφικής επέκτασης της Δ.Ε McDonalds’s

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Στρατηγικές γεωγραφικής επέκτασης της Δ.Ε McDonalds’s

Λεκάτη, Χριστίνα

Η εργασία αυτή αφορά τις στρατηγικές γεωγραφικής εξάπλωσης της διεθνούς επιχείρησης γρήγορου φαγητού Mcdonald’s. Αρχικά περιγράφεται και αναλύεται η σημερινή κατάσταση της επιχείρησης καθώς και τα ιστορικά της σημεία-σταθμοί. Έπειτα, αναλύονται η στρατηγικές εξάπλωσής της τόσο στην Αμερική, όσο και σε διεθνές επίπεδο μαζί με τις στρατηγικές εδραίωσής της σε κάθε νέα χώρα-κλειδί. Δίνεται επίσης έμφαση στα κριτήρια και τους τομείς ανάλυσης που κάθε εταιρεία γρήγορης εστίασης πρέπει να υπολογίσει προτού επεκταθεί. Τέλος, περιγράφεται η εξέλιξη και εξάπλωση της επιχείρησης από το 1990 μέχρι σήμερα δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις στρατηγικές εδραίωσης της επιχείρησης σε κάθε νέα κουλτούρα εισαγωγής της.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

McDonalds
εταιρείες εστίασης
επιχειρήσεις

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2014-07


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)