Το μοντέλο της έξυπνης διαχείρισης των ενδυμάτων από την εταιρεία ZARA και η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά στο νέο οικονομικό περιβάλλον

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Το μοντέλο της έξυπνης διαχείρισης των ενδυμάτων από την εταιρεία ZARA και η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά στο νέο οικονομικό περιβάλλον

Λιάπη, Λέλα

Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τον έξυπνο τρόπο διαχείρισης των ενδυμάτων της εταιρείας ZARA και την επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά στο νέο οικονομικό περιβάλλον. Ειδικότερα αναλύονται θέματα που αφορούν την ενδυμασία και τον τρόπο εξέλιξης τους. Στη συνέχεια, αναλύεται η συμπεριφορά του καταναλωτή στον κλάδο της ένδυσης, οι παράγοντες από τους οποίους επηρεάζεται η τελική αγοραστική απόφαση και πως οι καταναλωτές επιλέγουν τα καταστήματα στα οποία θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους. Δε θα μπορούσε ωστόσο να μην γίνει αναφορά στην εφοδιαστική αλυσίδα όσον αφορά τον κλάδο της ένδυσης καθώς και τα συστήματα που εφαρμόζονται στον κλάδο της , όπως η fastfashion, το justintime και η μέθοδος quickresponse.Στο τελευταίο, θεωρητικό, κεφάλαιο εξετάζεται η επιτυχημένη εταιρεία ZARA. Αρχικά, γίνεται μια γενική αναφορά στον κλάδο των ενδυμάτων και ακολουθεί μια ιστορική αναδρομή για το πώς αναπτύχθηκε η εταιρεία ZARA, θυγατρική του ομίλου Inditex. Επιπλέον, αναφέρονται τα στοιχεία εκείνα που οδήγησαν τη ZARA στην κορυφή της πυραμίδας των ισχυρότερων λιανοπωλητών σε όλο τον κόσμο.Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την πραγματοποίηση της έρευνας. Ενώ στο τελευταίο και πιο πρακτικό κομμάτι της εργασίας αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, στόχος της οποίας ήταν οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο της ένδυσης.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

εφοδιαστική
Καταναλωτής
γρήγορη μόδα
ενδύματα
απόκριση

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2015-07-10


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)