Critical success factors of knowledge management systems in telecommunication sector

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)

Critical success factors of knowledge management systems in telecommunication sector

Παπάζογλου, Μαρίνα

Τα ταξίδια της επιστημονικής έρευνας είναι συνήθως επίπονα, αλλά συνάμα ελκυστικά, που προσθέτουν σε ανακάλυψη, εμπειρίες και γνώση. Μια εμπειρία ενδελεχούς ερευνητικής ενασχόλησης αποτέλεσε για μένα η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών μου, στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαρακόπειου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση στα «Πληροφοριακά Συστήματα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων».Ανέκαθεν η έρευνα που αφορούσε τον τομέα των Τηλεπικοινωνιών ήταν ένα θέμα που κατείχε σημαντική θέση στην ακαδημαϊκή και πολιτική ατζέντα. Εξελικτικά, καθώς τα συστήματα Τηλεπικοινωνιών εμφάνισαν ευρεία διάδοση και διάχυση στους σύγχρονους οργανισμούς, που λειτουργούν σε ένα δυναμικό και πολύπλοκο περιβάλλον, αναπτύχθηκαν οι ανησυχίες για τους παράγοντες που αυξάνουν και ενισχύουν την αξία της δημιουργίας, διάχυσης και αξιοποίησης της γνώσης στα σύγχρονα ψηφιακά συστήματα. Στην εν λόγω συγγραφή μελετώνται καταρχήν θεωρητικά ζητήματα που αφορούν γενικά τον τομέα της πληροφοριακής υποδομής των σύγχρονων οργανισμών. Συνάμα, πραγματοποιείται ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και εκτενής παρουσίαση της γνώσης και της Διαχείρισή της που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο κάθε επιχειρηματικής λειτουργίας. Βέβαια, επειδή η επιστημονική περιοχή των πληροφοριακών συστημάτων έχει συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτή την προσπάθεια, ανιχνεύονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας στα Συστήματα Διαχείρισης της Γνώσης που ανάγονται σε παράγοντα στρατηγικής σημασίας για την επίτευξη των --στόχων των οργανισμών και την ομαλή διεκπεραίωση των διεργασιών τους. Στο δεύτερο μέρος λοιπόν, η ερευνητική προσπάθεια στοχεύει στην άντληση στοιχείων αναφορικά µε τους παράγοντες επιτυχίας των συστημάτων διαχείρισης γνώσης στον τομέα των Τηλεπικοινωνιακών οργανισμών στην Ελλάδα που ενώ είναι θεμελιωμένοι σε θεωρητικό επίπεδο, μια συνολική ερευνητική θεώρηση δεν έχει καταγραφεί στην πληρότητά της. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που επικεντρώθηκε στους σημαντικότερους πάροχους των Τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας
Τηλεπικοινωνίες
Διαχείριση Γνώσης
Παράγοντας Αλλαγή
Συστήματα Διαχείρισης Γνώσης


2015-07-30


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.