Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση portal παροχής ακαδημαϊκών υπηρεσιών σε φοιτητές (student-to student- S2S)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση portal παροχής ακαδημαϊκών υπηρεσιών σε φοιτητές (student-to student- S2S)

Τζέμης, Παναγιώτης

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι o σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η διαχείριση ενός portal παροχής ακαδημαϊκών υπηρεσιών σε φοιτητές. Το σύστημα αυτό θα επιτρέπει στον επισκέπτη-φοιτητή να δημιουργήσει έναν λογαριασμό και έπειτα θα έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει με άλλους φοιτητές μέσω forum ή ανοιχτά/ιδιωτικά δωμάτια συζητήσεων στα οποία θα μπορούν εκφράσουν μια απορία, να μοιραστούν μια σκέψη ή απλά ανταλλάξουν κάποιες σκέψεις. Επιπροσθέτως άλλη μια βασική λειτουργία είναι η δυνατότητα εύρεσης παλαιών θεμάτων και ασκήσεων για τα μαθήματα της σχολής τους ανεβασμένα από άλλους φοιτητές. Ο διαχειριστής αλλά και οι απλοί χρήστες θα μπορούν να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο του portal ‘ανεβάζοντας’ χρήσιμα ή ενδιαφέροντα αρχεία στις σωστές κατηγορίες. Στη συνέχεια θα εγκατασταθεί η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται η εφαρμογή. Η ανάπτυξη της εφαρμογής προϋποθέτει μελέτη της δομής της πλατφόρμας, και την ανάλογη προσαρμογή στον webserver. Για την υλοποίηση της ιστοσελίδας επιλέχτηκε ένα ανοιχτού κώδικα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), το Wordpress

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Φοιτητές Φόρουμ Βιβλιοθήκη Επικοινωνία

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2015-07-22


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.