Η πτυχιακή εργασία βασίζεται στη διερεύνηση παραμέτρων πρόθεσης χρήσης κινητού εμπορίου. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται όλο και περισσότερες ιστοσελίδες κινητού εμπορίου αλλά και εφαρμογές αντίστοιχες που σε συνδυασμό με την ραγδαία ανάπτυξη των κινητών συσκευών έχουν φέρει πιο κοντά μας το κινητό εμπόριο (mobile-commerce). Πλέον εν έτη 2015, ο κάθε χρήστης φορητής συσκευής (smartphone, tablet κλπ) έχει τη δυνατότητα μέσω του διαδικτύου να κάνει τις αγορέςτου από οποιοδήποτε κατάστημα, που διαθέτει προσωπική ιστοσελίδα, σε οποιοδήποτε μέρος και οποιαδήποτε χρονική στιγμή αυτός επιθυμεί και νιώθει