Αποτύπωση των δυνατοτήτων ανάπτυξης τομέων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της Ελληνικής Βιοτεχνικής Εταιρείας –Διπλαρείου Σχολής
Αποτύπωση των δυνατοτήτων ανάπτυξης τομέων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της Ελληνικής Βιοτεχνικής Εταιρείας –Διπλαρείου Σχολής
Μπίτης, Αθανάσιος
Με άξονα το Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ και τον ρόλο του στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, στη βελτίωση της διοίκησης και στην ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού οργανισμού, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην «Ελληνική Βιοτεχνική Εταιρεία – Διπλάρειο Σχολή», έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που παρέχει υπηρεσίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Ο στόχος της εργασίας είναι η καταγραφή των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και των διοικητικών της στελεχών, των σπουδαστών και αποφοίτων της σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες του οργανισμού, τις προοπτικές σύνδεσης με την αγορά εργασίας κ.α.. Η έρευνα βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα που συλλέγονται με τη χρήση ερωτηματολογίου από δείγμα 195 σπουδαστών και αποφοίτων, καθώς και μέσω συνεντεύξεων σε στελέχη και εκπαιδευτικούς της Ελληνικής Βιοτεχνικής Εταιρείας – Διπλαρείου Σχολής.Οι σύγχρονες συνθήκες στην αγορά εργασίας, επιβάλλουν τη διαρκή προσαρμογή των εκπαιδευτικών οργανισμών στις νέες συνθήκες, κατά τρόπο που να ταυτίζονται οι επιθυμίες και οι ανάγκες των ατόμων με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες της αγοράς εργασίας.