Σύστημα οπτικοποίησης συστάσεων και εξαγωγής πτυχών από επεξεργασμένα σχόλια κοινωνικών δικτύων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Σύστημα οπτικοποίησης συστάσεων και εξαγωγής πτυχών από επεξεργασμένα σχόλια κοινωνικών δικτύων

Πρώιος, Δημήτριος

Οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι μια σημαντική πηγή κέρδους και έλξης πελατών για επιχειρήσεις που βασίζονται στο διαδίκτυο. Μέσω μιας πετυχημένης διαφημιστικής εκστρατείας, χρήστες και επιχειρήσεις μπορούν να ωφεληθούν καθώς οι χρήστες αναμένεται να ανταποκριθούν θετικά σε ειδικές προσφορές και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με το κατάλληλο προϊόν, ενώ οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να προσεγγίσουν καταναλωτές για προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχουν. Η εξαγωγή προτιμήσεων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μέσω σχολίων ή κριτικών προϊόντων μπορεί να αναδειχθεί σε πολύτιμο εργαλείο που θα μπορούσε: α) να συντελέσει στη βελτίωση της διαδικασίας αναζήτησης προϊόντων και β) να μετατραπεί σε μέσο διερεύνησης των αναγκών του αγοραστικού κοινού για τις επιχειρήσεις.Η πρότυπη εφαρμογή χρησιμοποιεί κριτικές που απευθύνονται σε προϊόντα επιχειρήσεων όπως αυτές παρέχονται από χρήστες (σε μορφή γραπτών σχολίων). Για την ανάλυση αυτών των κριτικών γίνεται χρήση μηχανισμών επεξεργασίας φυσικής γλώσσας με σκοπό το προσδιορισμό των απόψεων χρηστών για συγκεκριμένες πτυχές ενός αντικειμένου (προϊόν ή υπηρεσία). Αυτές οι πτυχές καθώς και η γνώμη (sentiment) που συνοδεύει την κάθεμία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία προφίλ χρηστών και επιχειρήσεων, που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για την πραγματοποίηση συστάσεων (recommendation system) ή ως εργαλείο ανάλυσης της αγοράς στην οποία μετέχει μία επιχείρηση. Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη δημιουργία ενός ισχυρού εργαλείου και την εκτέλεση μιας επιτυχούς εκστρατείας μάρκετινγκ μέσω των διαδικτυακών μέσων.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

προσωποποίηση
διαφήμιση
sυστήματα συστάσεων
στοχευμένη διαφήμιση

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2016-07-04


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.