Μοντελοποίηση αύξησης απόκρισης στην προώθηση προϊόντων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Μοντελοποίηση αύξησης απόκρισης στην προώθηση προϊόντων

Σοφιανόπουλος, Κώστας

Οι επαγγελματίες του marketing προσπαθούν να διαχειριστούν τη μετακίνηση των πελατών σε ανταγωνιστές. Η μεγάλη πλειονότητα επικεντρώνεται στην προσθήκη νέων πελατών και όχι τη διατήρηση των υφιστάμενων. Αλλά σε ένα οικονομικό περιβάλλον όπου η ανάπτυξη είναι αργή, τα προγράμματα διατήρησης πελατών αποκτούν μεγαλύτερη σημασία.Τα παραδοσιακά μοντέλα απόκρισης έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να αναζητούν άτομα που θα ανταποκριθούν σε μια marketing ενέργεια και ως εκ τούτου δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικά. Από την άλλη, τα Uplift μοντέλα έχουν βελτιστοποιηθεί για να βρίσκουν τα άτομα που θα ανταποκριθούν εξαιτίας της ενέργειας, με αποτέλεσμα τα χρήματα που ξοδεύονται σε μια ενέργεια να αφορούν αυτούς και μόνο.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

προώθηση προϊόντων
μοντέλα προβλέψεων
απόδοση μοντέλων

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2016-10-06


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.